نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۵۶

حمله ریدلر به مراسم خاکسپاری در ویدیو جدید فیلم بتمن

ویدیو جدیدی از فیلم The Batman پخش شده است که در آن ریدلر برای رساندن پیام خود به بتمن به مراسم خاکسپاری حمله می‌کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین ویدیو فیلم The Batman پخش شده است. زمان ویدیو حدود دو دقیقه است که در آن شاهد مراسم خاکسپاری هستیم که پیش از این در تریلرهای فیلم بخشی از این صحنه را دیده بودیم. در طول ویدیو شاهد حضور بروس وین نیز هستیم که در حال گوش دادن به گفتگوی جیمز گوردون با نیروهایش است و در ادامه یک ماشین بمب‌گذاری‌شده وارد مراسم خاکسپاری می‌شود. این ماشین توسط ریدلر فرستاده شده که در روی سینه راننده یادداشتی برای بتمن قرار داده شده است. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین به‌تازگی مدت زمان فیلم The Batman مشخص شده است که براساس اعلام برادران وارنر، مدت زمان فیلم بتمن قرار است ۲ ساعت و ۵۵ دقیقه باشد. بدین ترتیب فیلم Batman به طولانی‌ترین فیلم تاریخ اقتباس‌شده از شخصیت بتمن تبدیل خواهد شد. این رکورد پیش از این به فیلم The Dark Knight Rises با مدت زمان ۲ ساعت و ۴۴ دقیقه تعلق داشت. علاوه‌براین، فیلم The Batman اخیرا درجه سنی PG-13 را دریافت کرده است.

رابرت پتینسون در نقش بروس وین ملقب به بتمن، زوئی کراویتز در نقش سلینا کایل ملقب به کت‌وومن، جفری رایت در نقش کمیسر جیمز گوردون، پل دینو در نقش ریدلر، اندی سرکیس در نقش آلفرد پنی‌ورث، کالین فارل در نقش پنگوئن، پیتر سارسگارد در نقش جیل کولسن، جان تورتورو در نقش کارماین فالکون، بری کیوگن در نقش استنلی مرکل و جیمی لاوسون در نقش بلا رئال، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Batman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم بتمن بر عهده مت ریوز بوده است.

فیلم The Batman برای اکران در تاریخ ۴ مارس (۱۳ اسفند) برنامه‌ریزی شده است. همچنین فیلم بتمن قرار است ۴۶ روز پس از اکران و در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۲۲ (۳۰ فروردین ۱۴۰۱) به شبکه HBO Max اضافه شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده