نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۰

انتشار تریلر جدید فصل دوم سریال Raised by Wolves

شبکه HBO Max تریلر جدیدی از فصل دوم سریال Raised by Wolves را منتشر کرده است که نگاه بهتری از اتفاقات این فصل را ارائه می‌کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فصل دوم سریال Raised by Wolves منتشر شده است. این تریلر که اخیرا توسط شبکه HBO Max منتشر شده، تصاویر بیشتری از اتفاقات فصل دوم این سریال را نمایش می‌دهد که در طول آن شاهد سفر به مناطق جدیدی از سیاره اتفاقات سریال هستیم و همچنین قرار است با شخصیت‌ها و خطرات جدیدی نیز در فصل دوم سریال Raised by Wolves مواجه شوند. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

شخصیت مادر و پدر در این تریلر به‌همراه ۶ فرزند خود به منطقه گرمسیری سیاره Kepler 22 نقل مکان می‌کنند که حالا دارای منابع غذایی بیشتری است و صد البته باید با تهدیدها و مهاجران بیشتری نیز مواجه شوند و در طول تریلر شاهد نبردها و مبارزات زیادی هستیم و همچنین ظاهرا شخصیت مادر ممکن است تهدیدی برای انقراض نسل بشر باشد. البته مار پرنده نیز در تریلر بالاخره نمایش داده شد. علاوه‌بر تریلر، پوستر جدیدی از فصل دوم سریال Raised by Wolves نیز منتشر شده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

پوستر رسمی فصل دوم سریال Raised by Wolves

تراویس فیمل، آماندا کالین، ابوبکر سلیم، وینتا مک‌گریث، نیو آلگر، فلیکس جیمیسن، اتان هازارد، جردن لاوران، آیشا شاه، آیوی ونگ و ماتیاس وارلا، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Raised by Wolves حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. آرون گوزیکوفسکی، نویسنده فیلمنامه فیلم Prisoners، به‌عنوان شورانر و نویسنده فیلمنامه در سریال بزرگ شده توسط گرگ‌ها حضور دارد. همچنین ریدلی اسکات به‌عنوان تهیه‌کننده در این سریال علمی تخیلی حضور دارد، اما مشخص نیست که مانند فصل اول به‌عنوان کارگردان نیز حضور داشته است یا خیر.

سریال Raised by Wolves داستان دو اندروید (ربات انسان‌نما) را روایت می‌کند که وظیفه دارند تا بچه‌های انسانی را در یک سیاره مرموز و خالی از سکنه پرورش دهند. در همین حال که کلونی انسان‌ها به خاطر اعتقادات و درگیری‌های فرقه‌ای در حال از هم پاشیدن است، اندروید‌ها نیز متوجه می‌شوند که کنترل اعتقادات انسان‌ها تا چه حد دشوار و سخت است. 


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده