نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۶

ساخت فیلم The Equalizer 3 با بازی دنزل واشنگتن

دنزل واشنگتن از در دست ساخت بودن فیلم The Equalizer 3 به کارگردانی آنتوان فوکوآ خبر داد و همچنین به زمان شروع فیلم‌برداری فیلم اشاره کرد.

فیلم The Equalizer با بازی دنزل وانشگتن و به کارگردانی آنتوان فوکوآ در سال ۲۰۱۴ روی پرده‌های سینما رفت و موفقیت این فیلم اکشن باعث شد تا دنباله آن ساخته شود و فیلم The Equalizer 2 در سال ۲۰۱۸ اکران شد، اما نتوانست موفقیت قسمت اول را تکرار کند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، قسمت سوم فیلم The Equalizer در دست ساخت است. در حاشیه تور مطبوعاتی فیلم The Tragedy of Macbeth، واشنگتن در مصاحبه با BlackFilmandTv ساخت فیلم The Equalizer 3 را تایید کرد.

واشنگتن همچنین اعلام کرد که آنتوان فوکوآ برای کارگردانی این فیلم اکشن باز خواهد گشت و همچنین مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم The Equalizer 3 طی سال ۲۰۲۲ آغاز خواهد شد. بااین‌حال، او اطلاعات بیشتری از جمله داستان یا زمان اکران فیلم را به اشتراک نگذاشته است، اما باتوجه‌به شروع تولید فیلم در طول سال جاری میلادی، می‌توانیم منتظر انتشار اطلاعات بیشتری از این فیلم اکشن در ٱینده نزدیک باشیم.

فیلم The Equalizer در سال ۲۰۱۴ توانست ۱۹۲.۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند و فیلم The Equalizer 2 نیز ۱۹۰.۴ میلیون دلار در سال ۲۰۱۸ فروش کرده که در مقایسه با قسمت اول، با بودجه بزرگ‌تری نیز ساخته شده است. در هر حال قابل انتظار است که فیلم The Equalizer 3 با بودجه‌ای مانند قسمت اول و دوم ساخته شود و می‌توان انتظار داشت که این فیلم اکشن در سال ۲۰۲۳ اکران شود.

فیلم The Tragedy of Macbeth جدیدترین اثری است که در آن شاهد نقش‌آفرینی دنزل واشنگتن هستیم که بازی او با تحسین زیادی مواجه شده است. بااین‌حال، پروژه بعدی او تا به امروز مشخص نبوده و ظاهرا باید شاهد بازگشت او در فیلم The Equalizer 3 باشیم.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده