نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۴

حضور شخصیت آمریکا چاوز در تصاویر استفاده نشده فیلم مرد عنکبوتی 3

تصاویر مفهومی جدیدی از فیلم Spider-Man: No Way Home منتشر شده که نشان می‌دهد در ابتدا قرار بود شخصیت آمریکا چاوز در این فیلم حضور داشته باشد.

فیلم Spider-Man: No Way Home از ماه گذشته روی پرده‌های سینما رفته و تا به امروز فروش فوق‌العاده‌ای را تجربه کرده است و این فروش بسیار موفق همچنان ادامه دارد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر مفهومی جدیدی از فیلم مرد عنکبوتی 3 منتشر شده است که نشان می‌دهد شخصیت دیگری نیز قرار بود در این فیلم حضور داشته باشد. طبق این تصاویر مفهومی، شخصیت آمریکا چاوز قرار بود در ابتدا در فیلم Spider-Man: No Way Home معرفی شود و سپس شاهد حضورش در فیلم Doctor Strange 2 باشیم:

حضور آمریکا چاوز دربرابر MJ و پیتر پارکر در کانسپت آرت فیلم Spider-Man: No Way Home

حضور آمریکا چاوز در نبرد پایانی فیلم Spider-Man: No Way Home در کانسپت آرت این فیلم

این تصاویر توسط Maciej Kuciara و مارک اوکون طراحی شده‌اند که ظاهرا آمریکا چاوز قرار بود در نبرد پایانی فیلم Spider-Man: No Way Home نیز حضور داشته باشد، اما این تصاویر دارای یک نکته جالب دیگری نیز است و اگر به تصویر اول دقت کنید، می‌توانید شباهت ظاهری شخصیت آمریکا چاوز به ایزابلا مونر، بازیگر بازیگر آثاری چون فیلم Transformers: The Last Knight، فیلم Sicario: Day of the Soldado، فیلم Instant Family، فیلم Let It Snow، فیلم Dora and the Lost City of Gold و فیلم Sweet Girl را مشاهده کنید:

شباهت جالب آمریکا چاوز در کانسپت آرت فیلم Spider-Man: No Way Home به ایزابلا مونر یا ایزابلا مرسد

ایزابلا مرسد مقابل لپتاپ دل در فیلم Sweet Girl شبکه آنلاین نتفلیکس

البته قابل انتظار است که مونر که اکنون با نام ایزابلا مرسد بیشتر شناخته می‌شود، یکی از گزینه‌های بازی در نقش آمریکا چاوز بوده باشد. در هر حال سوچیل گومز، بازیگر سریال The Baby-Sitters Club برای بازی در این نقش در دنیای سینمایی انتخاب شده است که شاهد حضور او در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness خواهیم بود. فیلم Doctor Strange 2 برای اکران در تاریخ ۶ می ۲۰۲۲ (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.

تام هالند، بندیکت کامبربچ، زندیا، آلفرد مولینا، ویلم دفو، جیمی فاکس، توماس هیدن چرچ، ریس ایفانز، جیکوب باتالون، مریسا تومی، جی. کی. سیمونز، جان فاورو، جی. بی اسموو، انگوری رایس و تونی ریوولوری، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: No Way Home حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌‌اند. مانند دو قسمت گذشته، جان واتس وظیفه کارگردانی و کریس مک‌کنا و اریک سامرز وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم مرد عنکبوتی 3 را بر عهده داشته‌اند.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده