نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۳

انتشار تصاویری جذاب و غیر رسمی از لباس سیاه رنگ مرد عنکبوتی تام هالند

یکی از طراحان فیلم Spider-Man: No Way Home به‌تازگی تصاویر غیررسمی از لباس سیاه رنگ مرد عنکبوتی برای ماجراجویی بعدی این شخصیت طراحی کرده است.

ادامه این خبر ممکن است صحنه پس از پایان فیلم Spider-Man: No Way Home یا بخش‌هایی از اتفاقات این فیلم را فاش کند

فروش فیلم Spider-Man: No Way Home همچنان با قدرت ادامه دارد. اما طرفدارن در طول فیلم شاهد مبارزه مرد عنکبوتی با ونوم نبودند و ونوم نیز در صحنه پس از پایان این فیلم نیز دنیای سینمایی مارول را به مقصد دنیای خودش ترک کرد. البته او یک سیمبیوت را در دنیای مرد عنکبوتی MCU جا گذاشت و از همین الان بازار نظریه‌ها در مورد فیلم Spider-Man 4 داغ شده است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از هنرمندان فیلم Spider-Man: No Way Home تصاویری از لباس سیاه رنگ مرد عنکبوتی با طرح سیمبیوت را به اشتراک گذاشته است.

توماس دو کرست، یکی از هنرمندان فیلم Spider-Man: No Way Home به‌تازگی ۴ تصویر از لباس سیمبیوتی مرد عنکبوتی به اشتراک گذاشته که آمادگی خودش را به نحوی برای فیلم Spider-Man 4 اعلام کرده است. البته این تصاویر رسمی نیستند و جنبه غیررسمی دارند، اما کرست با همین تصاویر که طراحی جذاب و فوق‌العاده‌ای از لباس ونوم اسپایدرمن دارند، حسابی طرفداران مرد عنکبوتی را هیجان‌زده کرده است و در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

البته در پایان فیلم Spider-Man: No Way Home شاهد نمایش لباس جدید مرد عنکبوتی بودیم که به ترکیب آبی و قرمز گذشته بازگشته و بیشتر به نسخه کلاسیک لباس اسپایدرمن در دنیای کمیک شباهت پیدا کرده است. البته نمی‌دانیم که آیا سیمبیوت در ماجراجویی بعدی مرد عنکبوتی قرار است به او متصل شود یا نه، اما حضور ونوم در فیلم اسپایدرمن 4 قطعی نیست و هنوز ممکن است شخصیت شرور دیگری مثل اسکورپیون به‌عنوان دشمن مرد عنکبوتی در فیلم بعدی آن انتخاب شود.

البته هنوز نمی‌دانیم که آیا تام هاردی برای بازی در نقش ادی براک در نسخه MCU این شخصیت باز خواهد گشت یا مارول استودیو برنامه دیگری دارد. البته مک گارگان با بازی مایکل ماندو هم ممکن است به‌عنوان میزبان بعدی سیمبیوت انتخاب شود که می‌تواند انتخاب جذاب و متفاوتی نیز باشد. در حال حاضر جزئیات زیادی از فیلم Spider-Man 4 در دسترس نیست، اما این فیلم هنوز در مراحل اولیه ساخت قرار دارد و حتی دارای نویسنده یا کارگردانی نیز نیست.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده