نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۷

اعلام تاریخ پخش فصل دوم سریال Space Force نتفلیکس با بازی استیو کارل

نتفلیکس بالاخره تاریخ پخش فصل دوم سریال Space Force با بازی استیو کارل را اعلام کرد. همچنین اولین تصاویر فصل جدید این سریال کمدی نیز منتشر شده است.

آبان ۹۹ بود که نتفلیکس بعد از یک انتظار طولانی از تمدید سریال Space Force برای فصل دوم خبر داد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش فصل دوم سریال نیروی فضایی تایید و اعلام شده است. نتفلیکس اعلام کرد که فصل دوم این سریال کمدی در تاریخ ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن) از این سرویس استریم پخش خواهد شد. انتظار می‌رود مانند فصل اول، فصل دوم سریال Space Force نیز در ۱۰ قسمت تولید شده باشد و در ادامه می‌توانید اولین پوستر فصل دوم این سریال کمدی را مشاهده کنید:

پوستر فصل دوم سریال Space Force

استیو کارل و گرگ دنیلز، به‌ترتیب بازیگر و شورانر سریال The Office، وظیفه ساخت سریال Space Force را بر عهده دارند که برای ساخت فصل دوم این سریال کمدی نیز بازگشته‌اند. استیو کارل، جان مالکوویچ، بن شوارتز، تاونی نیوسام، دیانا سیلورز، جیمی اُ. یانگ، دان لیک، الکس اسپارو، نوآ امریک، فرد ویلارد و جسیکا سینت کلر، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Space Force حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین در ادامه می‌توانید اولین تصاویر رسمی سیزن دوم سریال نیروی فضایی را مشاهده کنید:

شخصیت های سریال Space Force در پشت دیوار در فصل دوم پنهان شده‌اند

نام سریال Space Force از دستور دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا به ارتش ایالات متحده برای ایجاد یک نیروی فضایی به‌عنوان شاخه ششم ارتش، گرفته شده است و داستان سریال نیز در این پایگاه نظامی فضایی و افرادی که در آن حضور دارند، جریان خواهد داشت. سریال Space Force داستان ژنرال مارک آر. نیرد با بازی استیو کارل را دنبال می‌کند که رهبری شاخه ششم نیروهای مسلح آمریکا یعنی نیروی فضایی را بر عهده گرفته و در ادامه مارک و خانواده‌اش به یک پایگاه از راه دور در کلرادو نقل مکان می‌کنند که در آن تیمی از دانشمندان و نیروهای فضایی تشکیل شده و با دستور کاخ سفید آن‌ها با عجله به‌دنبال دستیابی و کنترل کل فضا هستند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده