نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۴

کیانو ریوز: فیلم ماتریکس 5 ساخته نخواهد شد

کیانو ریوز، بازیگر نقش نئو می‌گوید که عقیده دارد فیلم ماتریکس 5 ساخته نخواهد شد، اما به بازی در این فیلم علاقه‌مند است.

سال‌ها پیش سه‌گانه ماتریکس با فیلم The Matrix Revolutions به پایان رسید، اما مدتی پیش فیلم The Matrix Resurrections در سالن‌های سینما و شبکه HBO Max پخش شد. در هر حال فیلم Matrix 4 نقدهای متوسطی را از منتقدان دریافت کرد و همچنین با واکنش منفی بیشتر طرفداران ماتریکس نیز مواجه شده است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نئو اعتقاد دارد قسمت پنجم فیلم Matrix هرگز ساخته نخواهد شد.

در مصاحبه با امپایر، از کیانو ریوز، بازیگر نقش نئو در مورد احتمال ساخت فیلم Matrix 5 سؤال شد و ریوز در این مصاحبه گفت که فکر نمی‌کند هرگز این اتفاق رخ دهد. ریوز گفت: «فکر نمی‌کنم ساخته شود. به عقیده من لانا [واچوفسکی] قرار نیست فیلم دیگری از ماتریکس بسازد.» البته ریوز گفت که اگر فیلم ماتریکس 5 روزی ساخته شود، او حاضر است در آن حضور داشته باشد و مشکلی برای حضور در آن ندارد.

کیانو ریوز در نقش نئو حال تماشا خاطرات گذشته‌اش درکنار مورفیوس و باگز در فیلم The Matrix Resurrections

در حال حاضر برنامه‌ای برای ساخت فیلم Matrix 5 وجود ندارد، اما پس از عملکرد کمتر از انتظار فیلم The Matrix Resurrections در گیشه و حتی اگر تمامی بازیگران و لانا واچوفسکی هم بخواهند، در حال حاضر کمی بعید است که برادران وارنر به ساخت قسمت دیگری از مجموعه ماتریکس چراغ سبز نشان دهد. فیلم The Matrix Resurrections تاکنون ۳۰.۹ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۷۵.۱ میلیون دیگر در بازار بین‌المللی و در مجموع ۱۰۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است.

کیانو ریوز در نقش نئو، کری-ان ماس در نقش ترینیتی، یحیی عبدل متین دوم در نقش مورفیوس، جسیکا هنویک در نقش باگز، جیدا پینکت اسمیت در نقش نیوبی، لمبرت ویلسون در نقش مروینجین، نیل پاتریک هریس، جاناتان گروف، پریانکا چوپرا، توبی آنوومیر، اراندیرا ایبارا، اندرو کالدول و مکس ریملت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Matrix Resurrections حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین لانا واچوفسکی وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم ماتریکس را بر عهده داشته است.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده