نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۱

اولین پوسترهای فصل سوم سریال Umbrella Academy با محوریت معرفی گروه جدید

نتفلیکس ۷ پوستر از فصل سوم سریال The Umbrella Academy را منتشر کرده که تمرکز این پوسترها روی معرفی اعضای گروه آکادمی اسپارو است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین پوسترهای رسمی فصل سوم سریال The Umbrella Academy منتشر شده است که اعضای آکادمی اسپارو را نشان می‌دهد. نتفلیکس به مناسبت سال نو میلادی این ۷ پوستر را منتشر کرده که در این پوسترها با اعضای آکادمی اسپارو آشنا می‌شویم که قرار است در فصل سوم سریال آکادمی آمبرلا شاهد حضور آن‌ها باشیم. در ادامه می‌توانید این پوسترها را مشاهده کنید:

اسپارو یک در پوستر شخصیت فصل سوم سریال The Umbrella Academy

بن یا اسپارو ۲ در پوستر شخصیت فصل سوم سریال The Umbrella Academy

اسپارو ۳ در پوستر شخصیت فصل سوم سریال The Umbrella Academy

جاستین کرنول در نقش مارکوس (اسپارو یک)، جاستین مین در نقش بن (اسپارو ۲)، بریتنی اولدفورد در نقش فی (اسپارو ۳)، جیک اپستاین در نقش آلفونسو (اسپارو ۴)، جنسیس رودریگز در نقش اسلون (اسپارو ۵)، کزی دیوید در نقش جیمی (اسپارو ۶) و یک مکعب سایکرونیوم (Existential Dread Inducing Psykronium Cube) در نقش کریستوفر (اسپارو ۷)، از جمله بازیگرانی هستند که اعضای آکادمی اسپارو در فصل سوم سریال The Umbrella Academy را تشکیل می‌دهند.

همچنین در فصل سوم سریال The Umbrella Academy شاهد بازگشت تام هاپر در نقش لوتر، دیوید کاستاندا در نقش دیگو، امی ریور لمپ‌من در نقش آلیسون، الیوت پیج در نقش وانیا، رابرت شیهان در نقش کلاوز، ایدن گالاگر در نقش شماره پنج و کلم فیور در نقش رجینالد هارگریوز، خواهیم بود. مانند دو فصل اول، وظیفه ساخت فصل سوم سریال سریال The Umbrella Academy بر عهده استیو بلکمن بوده است و انتظار می‌رود فصل سوم نیز مانند دو فصل اول در ۱۰ قسمت تولید و منتشر شود.

فصل سوم سریال The Umbrella Academy قرار است در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۲ از شبکه نتفلیکس پخش شود.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده