نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۷

موفقیت مجدد ۷ فیلم مرد عنکبوتی در شبکه نتفلیکس

در این هفته ۷ فیلم Spider-Man در فهرست پربیننده‌ترین فیلم‌های شبکه آنلاین نتفلیکس جای گرفتند.

هیجان طرفدارهای مرد عنکبوتی در نقطه‌ی اوج خود قرار دارد و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که این هفته دست‌کم هفت فیلم از اسپایدرمن در فهرست پربیننده‌ترین آثار سینمایی شبکه‌ی آنلاین نتفلیکس ظاهر شده‌اند. شما می‌توانید در ادامه‌ی مطلب به مشاهده‌ی فیلم‌های مورد بحث و رتبه‌ی آن‌ها در فهرست جهانی نتفلیکس بپردازید.

  • جایگاه ۲: فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه)
  • جایگاه ۷: فیلم The Amazing Spider-Man (مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز)
  • جایگاه ۱۴: فیلم The Amazing Spider-Man 2 (مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۲)
  • جایگاه ۱۷: فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه)
  • جایگاه ۲۴: فیلم Spider-Man (مرد عنکبوتی)
  • جایگاه ۲۸: فیلم Spider-Man 3 (مرد عنکبوتی ۳)
  • جایگاه ۴۱: انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی)

باید به این نکته اشاره کنیم که فیلم Spider-Man 2 (مرد عنکبوتی ۲) نیز در حد خود مورد توجه طرفدارها قرار گرفته است، اما در جایگاه ۷۳ جدول پربیننده‌ترین آثار سینمایی این هفته‌ی نتفلیکس دیده می‌شود. بااین‌حال واضح به نظر می‌رسد که فیلم Spider-Man: No Way Home (مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست) تأثیر زیادی روی فیلم‌های قبلی اسپایدرمن، تمایل مردم به تماشای دوباره‌ی آن‌ها و قرارگرفتن این کاراکتر محبوب در مرکز توجه مخاطب‌ها داشته است.

مرد عنکبوتی با لباس آیرون اسپایدر و شاخک‌های بیرون آمده در حال مبارزه با دکتر اختاپوس در فیلم Spider-Man: No Way Home

فیلم Spider-Man: No Way Home توانست به نخستین فیلم یک میلیارد دلاری دوران کرونا تبدیل شود. این فیلم به پرفروش‌ترین فیلم شرکت سونی پیکچرز در آمریکا تبدیل شده است که این رکورد در گذشته به فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle (جومانجی: به جنگل خوش آمدید) تعلق داشت. به‌تازگی مرد عنکبوتی جدید توانست لقب پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سونی پیکچرز در کل جهان را نیز مال خود کند. فیلم مرد عنکبوتی ۳ با بازی تام هالند، چهل‌ونهمین فیلم یک میلیارد دلاری و دومین فیلم اسپایدرمن با رکورد فروش بالغ‌بر یک میلیارد دلار به‌حساب می‌آید. پیش از این فیلم Spider-Man: Far From Home در سال ۲۰۱۹ به باشگاه فیلم‌های یک میلیارد دلاری ملحق شده بود.

تام هالند، بندیکت کامبربچ، زندیا، آلفرد مولینا، ویلم دفو، جیمی فاکس، توماس هیدن چرچ، ریس ایفانز، جیکوب باتالون، مریسا تومی، جی. کی. سیمونز، جان فاورو، جی. بی اسموو، انگوری رایس و تونی ریوولوری در فیلم Spider-Man: No Way Home به ایفای نقش می‌پردازند. مانند دو قسمت قبلی، جان واتس سکان هدایت فیلم مرد عنکبوتی ۳ را در دست داشت و کریس مک‌کنا و اریک سامرز فیلم‌نامه‌ی آن را به رشته‌ی تحریر درآورده بودند. در این فیلم پیتر پارکر از استیون استرنج می‌خواهد تا هویتش را پس از افشای عمومی ازطریق جادو پنهان کند که این کار درنهایت منجربه بازشدن ناگهانی جهان‌های چندگانه و ورود پنج ابرشرور از دنیاهای موازی می‌شود.


منبع BingeWatchThis
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده