نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۷

تبدیل شدن مرد عنکبوتی 3 به اولین فیلم یک میلیارد دلاری دوران کرونا

فیلم Spider-Man: No Way Home موفق شد به اولین فیلمی تبدیل شود که پس از دو سال به فروش جهانی یک میلیارد دلاری دست پیدا کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم Spider-Man: No Way Home موفق شد به اولین فیلم یک میلیارد دلاری دوران کرونا و سال ۲۰۲۱ تبدیل شود. فیلم Spider-Man 3 در پایان روز یکشنبه به فروش یک میلیارد دلاری دست پیدا کرد تا پس از نزدیک به دو سال اولین فیلمی باشد که به چنین فروشی دست پیدا می‌کند. فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker در سال ۲۰۱۹ آخرین فیلمی بود که به فروش بیش از یک میلیارد دلار دست پیدا کرد. فیلم Spider-Man: No Way Home درواقع توانست در ۱۲ روز به این موفقیت دست پیدا کند.

در رتبه اول فیلم Avengers: Endgame قرار دارد که در ۵ روز به این فروش دست پیدا کرد و در رتبه‌های بعدی فیلم Avengers: Infinity War و فیلم Star Wars: The Force Awakens قرار گرفته‌اند که به ترتیب در ۱۱ و ۱۲ روز به این فروش دست پیدا کرده‌اند. فیلم Spider-Man: No Way Home تاکنون بیش از ۴۶۷.۳ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۵۸۷.۱ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان و در مجموع بیش از ۱.۰۵۴ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده است.

خارج شدن روح پیتر پارکر از بدنش پس از ضربه دکتر استرنج به مرد عنکبوتی در فیلم Spider-Man: No Way Home

این در حالی است که فیلم Spider-Man: No Way Home به پر فروش‌ترین فیلم سونی پیکچرز در آمریکا نیز تبدیل شده است که این رکورد در گذشته به فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle محصول سال ۲۰۱۷ تعلق داشت. همچنین فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست، ۴۹امین فیلم یک میلیارد دلاری و دومین فیلم اسپایدرمن با رکورد فروش بیش از یک میلیارد دلار است. پیش از این فیلم Spider-Man: Far From Home در سال ۲۰۱۹ به جمع فیلم‌های یک میلیارد دلاری پیوسته بود که درنهایت ۱.۱ میلیارد دلار فروش کرد.

تام هالند، بندیکت کامبربچ، زندیا، آلفرد مولینا، ویلم دفو، جیمی فاکس، توماس هیدن چرچ، ریس ایفانز، جیکوب باتالون، مریسا تومی، جی. کی. سیمونز، جان فاورو، جی. بی اسموو، انگوری رایس و تونی ریوولوری، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: No Way Home حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌‌اند. مانند دو قسمت گذشته، جان واتس وظیفه کارگردانی و کریس مک‌کنا و اریک سامرز وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم مرد عنکبوتی 3 را بر عهده داشته‌اند.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده