نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۵۷

نخستین تریلر فصل ۳ سریال آتلانتا شبکه FX با بازی دونالد گلاور

شبکه FX سرانجام نخستین تریلر فصل سوم سریال Atlanta با نقش‌آفرینی دونالد گلاور را پخش کرد که کاراکترهای آن را در اروپا نشان می‌دهد.

سریال کمدی-درام Atlanta (آتلانتا) پس از ۳ سال در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۲ (۴ فروردین ۱۴۰۱) به شبکه‌ی FX باز خواهد گشت. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که این شبکه به‌عنوان هدیه‌ی کریسمس به طرفدارها یک تریلر از فصل سوم پخش کرده است که سریال و کاراکترهای آن را به اروپا می‌برد. شما می‌توانید نخستین تریلر فصل سوم سریال آتلانتا را در کانال یوتیوب شبکه‌ی اف‌ایکس تماشا کنید. دو اپیزود اول فصل ۳ سریال آتلانتا در چهارمین روز ماه فروردین سال آینده روی آنتن می‌روند. این سریال یک روز پس از آن در شبکه‌ی هولو قابل تماشا خواهد بود.

اریک شریر، رئیس شرکت FX Entertainment در بیانیه‌ی جدیدی اظهار داشت: «ما از بازگشت سریال Atlanta با فصل سوم در تاریخ ۲۴ مارس هیجان‌زده هستیم. باز هم دونالد گلاور، تهیه‌کنندگان و بازیگران حرفه‌ای فصل شاخص دیگری را ارائه کردند که دارای همان ویژگی‌های ممتازی است که سریال Atlanta را بسیار عالی می‌کند».

در خلاصه‌ی داستان فصل سوم سریال Atlanta شبکه‌ی FX آمده است: «وقایع فصل سوم که تقریبا به‌طور کامل در اروپا جریان دارد، ارن (دونالد گلاور)، آلفرد یا پیپر بوی (برایان تایری هنری)، داریوس (کیت استنفیلد) و ونسا (زازی بیتز) را در یک تور اروپایی موفقیت‌آمیز قرار می‌دهد. این گروه باید به‌عنوان افراد خارجی در محیط تازه از پس مشکلات بربیایند و خود را با رسیدن به موفقیت جدیدی وفق دهند که همیشه آرزوی آن را داشتند».

بازیگر سریال Atlanta ایستاده در روشنایی

اوایل پاییز امسال دونالد گلاور تیزر مرموزی را از فصل سوم Atlanta به اشتراک گذاشت که در سال ۲۰۱۸ میلادی چراغ سبز تولید دریافت کرده بود. اما سریال با تأخیرهایی روبه‌رو شد. نخستین تأخیر به‌دلیل مشغله‌ی کاری دونالد گلاور رخ داد. این کارگردان، بازیگر و خواننده‌ی ۳۸ ساله‌ی آمریکایی چهارمین آلبوم استودیویی خود را در سال ۲۰۲۰ عرضه کرد، نگارش فیلم‌نامه و تهیه‌کنندگی فیلم موزیکال Guava Island (جزیره‌ی گواوا) محصول ۲۰۱۹ را انجام داد و به‌عنوان صداپیشه‌ی سیمبا در بازسازی انیمیشن The Lion King (شیرشاه) شرکت دیزنی به ایفای نقش پرداخت.

فصل ۲ سریال آتلانتا موفق به دریافت ۳ جایزه اِمی شده است

سپس تأخیرهای بیشتری تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا به‌وجود آمد. این تأخیرها به دونالد گلاور و نویسندگان اجازه داد تا نه‌تنها فیلم‌نامه‌ی فصل سوم را به رشته‌ی تحریر درآورند، بلکه نگارش فیلم‌نامه‌ی فصل ۴ را نیز تمام کنند. تولید هر دو فصل اوایل امسال در لندن، پاریس و آمستردام آغاز شد. فصل دوم سریال توانست نامزد ۱۴ جایزه‌ی Emmy شود و بیشترین تعداد نامزدی مراسم آن سال در بین تمام سریال‌های کمدی را به خود اختصاص دهد. این فصل نهایتا ۳ جایزه‌ی امی دریافت کرد. دونالد گلاور قبلا برای بازی در فصل اول سریال Atlanta برنده‌ی جایزه‌ی بهترین بازیگر نقش اول مرد در یک سریال کمدی شده بود.

دونالد گلاور در نقش ارنست مارکس، برایان تایری هنری در نقش آلفرد مایلز/ پیپر بوی، کیت استنفیلد در نقش داریوس اپس و زازی بیتز در نقش ونسا کیفر، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Atlanta به ایفای نقش می‌پردازند. این سریال کمدی درام ماجراهای ارنست مارکس را دنبال می‌کند که پس از ترک تحصیل از دانشگاه به مدیر برنامه‌ی پسر عموی خود یا همان آلفرد تبدیل می‌شود که تلاش دارد تا پای خود را بین رپرهای معروف آتلانتا باز کند. وقتی ارن متوجه می‌شود که آلفرد در آستانه‌ی تبدیل شدن به یک ستاره‌ی موسیقی است، ناامیدانه به‌سراغ برقراری ارتباط با او می‌رود تا بلکه بتواند به زندگی خود و دخترش سروسامان دهد.


منبع IndieWire
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده