نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۸

انتشار پوستر و تریلر جدید فیلم سونیک 2 به سبک ماتریکس 4

پارامونت تریلر و پوستر جدیدی از فیلم Sonic the Hedgehog 2 را منتشر کرده است که این تریلر و پوستر به سبک فیلم The Matrix Resurrections تهیه و منتشر شده است.

مدتی پیش بود که در گیم اواردز ۲۰۲۱ اولین تریلر فیلم Sonic the Hedgehog 2 منتشر شد و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم سونیک 2 منتشر شده است. تریلر جدید فیلم Sonic 2 با تم و به شکل نمایش‌های فیلم The Matrix Resurrections ساخته و منتشر شده است که در طول آن شاهد مقابله سونیک با دکتر رباتنیک و در ادامه با ناکلز هستیم. در ادامه می‌توانید تریلر جدید و کوتاه فیلم Sonic the Hedgehog 2 را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین باتوجه‌به رنگ‌بندی سونیک و ناکلز، از این دو شخصیت در فیلم Sonic the Hedgehog 2 به‌عنوان قرص قرمز و آبی مشهور فیلم‌های ماتریکس یاد شده که این موضوع در پوستر جدید فیلم Sonic 2 نیز بیشتر قابل مشاهده است. درواقع این پوستر به سبک پوستر فیلم The Matrix Resurrections طراحی شده که به‌جای قرص آبی و قرمز پوستر فیلم ماتریکس 4، شاهد یک خار و تار مو سونیک و ناکلز هستیم:

پوستر جدید فیلم Sonic the Hedgehog 2 به سبک پوستر فیلم ماتریکس 4matr

جیمز مارسدن در نقش تام واچوفسکی، بن شوارتز برای صداپیشگی نقش سونیک خارپشت، جیم کری در نقش دکتر رباتنیک، کالین اوشاگنسی برای صداپیشگی نقش تیلز، ادریس البا برای صداپیشگی نقش ناکلز و تیکا سومپتر در نقش مدی واچوفسکی، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در در فیلم Sonic the Hedgehog 2 تایید و اعلام شده است. جف فاولر، کارگردان قسمت اول فیلم سونیک، وظیفه کارگردانی دنباله فیلم Sonic the Hedgehog را براساس فیلمنامه‌ای از پاتریک کیسی، جاش میلر و جان ویتینگتون بر عهده داشته است.

فیلم Sonic the Hedgehog 2 برای اکران در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۲ (۱۹ فروردین ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. فیلم Sonic the Hedgehog در اوایل سال ۲۰۲۰ روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد ۳۱۹ میلیون دلار در سراسر جهان از جمله ۱۴۸ میلیون دلار در آمریکا فروش کند. طبق این آمار، فیلم سونیک به پر فروش‌ترین فیلم اقتباس شده از روی بازی‌های ویدیویی در آمریکا تبدیل شده است. همچنین فیلم The Matrix Resurrections به‌تازگی در سالن‌های سینما و ازطریق شبکه HBO Max منتشر شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده