نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۰

ماجراجویی دکتر استرنج در مولتی ورس در اولین تریلر فیلم Doctor Strange 2

مارول استودیو بالاخره به شکل رسمی اولین تریلر فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness را منتشر کرد.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بالاخره اولین تیزر تریلر فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness به شکل رسمی منتشر شده است. مارول استودیوسرانجام امروز اولین تریلر فیلم Doctor Strange 2 را منتشر کرد که در طول تریلر شاهد ماجراجویی جدید دکتر استرنج در مولتی‌ورس هستیم که او برای مقابله با تهدیدهای ناشناخته آن در حال کمک گرفتن از واندا ماکسیموف و در ادامه آماندا چاوز است. در ادامه می‌توانید این تریلر جذاب را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در پایان این تریلر مرموز و تاریک که اطلاعات خیلی زیادی از داستان و اتفاقات فیلم Doctor Strange 2 را فاش نمی‌کند، کارل موردو به دکتر استرنج می‌گوید که بزرگ‌ترین تهدید و خطر برای این دنیا خود او است و در پایان شاهد ورود نسخه تاریک یا عالی‌رتبه دکتر استرنج هستیم که درواقع متغیر شیطانی این شخصیت است. علاوه‌بر تریلر،‌ مارول اولین پوستر رسمی فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness را نیز منتشر کرده است که در آن شاهد ترکیبی از دکتر استرنج و اسکارلت ویچ هستیم که می‌تواند اشاره به وجود متغیرهای مختلف این شخصیت‌ها داشته باشد و در ادامه می‌توانید این پوستر زیبا را نیز مشاهده کنید:

اولین پوستر فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness

بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج، الیزابت اولسن در نقش واندا ماکسیموف (اسکارلت ویچ)، بندیکت وانگ در نقش وانگ، چیویتل اجیوفور در نقش کارل موردو، ریچل مک‌آدامز در نقش کریستین پالمر و سوچیل گومز در نقش آماندا چاوز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. سم ریمی، کارگردان سه‌گانه فیلم Spider-Man و سه‌گانه فیلم Evil Dead، وظیفه کارگردانی و مایکل والدرون، سازنده سریال Loki به‌همراه جید برتلت وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Doctor Strange 2 را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness برای اکران در تاریخ ۶ می ۲۰۲۲ (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده