نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۱

مشخص شدن تاریخ انتشار بلوری فیلم Ghostbusters: Afterlife

سونی پیکچرز تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Ghostbusters: Afterlife با بازی پل راد را تایید و اعلام کرده است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Ghostbusters: Afterlife اعلام شده است. سونی پیکچرز اعلام کرد که نسخه دیجیتالی فیلم Ghostbusters 3 در تاریخ ۴ ژانویه (۱۴ دی) منتشر خواهد شد که شامل نسخه SD، نسخه HD و 4K UHD می‌شود. همچنین نسخه فیزیکی و خانگی قسمت جدید فیلم Ghostbusters نیز قرار است در تاریخ ۱ فوریه (۱۲ بهمن) منتشر شود که این نسخه شامل بلوری، DVD و 4K خواهد شد. در ادامه می‌توانید تصویر روی جلد فیلم Ghostbusters: Afterlife را مشاهده کنید:

تصویر روی جلد نسخه خانگی فیلم Ghostbusters: Afterlife

فیلم Ghostbusters: Afterlife در ماه آبان امسال روی پرده‌های سینما رفت و با اینکه نقدهای متوسطی را از منتقدان دریافت کرد، اما توانسته مورد توجه تماشاگران و طرفداران مجموعه شکارچیان روح قرار بگیرد. فیلم Ghostbusters: Afterlife تاکنون بیش از ۱۱۷.۷۸ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۵۶.۴ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان و در مجموع بیش از ۱۷۴.۱۸۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است.

فیلم Ghostbusters: Afterlife داستان خانواده‌ ورشکسته‌ای را دنبال می‌کند که به یک شهر کوچک نقل مکان می‌کنند و در این شهر آن‌ها بیشتر در مورد خود خواهند دانست و یاد خواهند گرفت. در طول تریلر متوجه می‌شویم که درواقع آن‌ها خانواده شخصیت‌های دو قسمت اول هستند و اتفاقات فیلم حدود ۳۰ سال پس از حوادث قسمت‌های اصلی مجموعه شکارچیان روح جریان دارد. در طول تریلر همچنین شاهد آزاد شدن روح‌ها پس از نزدیک به سه دهه نیز هستیم و حال این خانواده باید با آن مواجه شوند و کاری را که برای آن ساخته شده‌اند، انجام دهند.

پل راد، کری کن، فین ولفهارد، مکینا گریس، بیل مری، دن اکروید، ارنی هادسون، سیگورنی ویور و الیور کوپر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Ghostbusters: Afterlife حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی قسمت سوم فیلم Ghostbusters بر عهده جیسون رایتمن، پسر ایوان رایتمن که تهیه‌کننده مجموعه شکارچیان روح و کارگردان دو قسمت اول آن است، بوده است. علاوه‌بر کارگردانی، رایتمن به‌همراه جیل کنان، کارگردان فیلم City of Ember، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم جدید شکارچیان روح را نیز بر عهده داشته است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده