نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۸

نمایش زوئی کراویتز در نقش زن گربه ای در تصویر جدید فیلم بتمن

تصویر جدیدی از فیلم The Batman منتشر شده است که نمای بهتری از زوئی کراویتر در نقش زن گربه‌ای را ارائه می‌کند.

مجله امپایر شماره جدید خود را به فیلم The Batman اختصاص داده و به‌تازگی چند تصویر جدید با محوریت بتمن و بروس وین منتشر کرده بود. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از فیلم بتمن منتشر شده است. امپایر تصویر جدیدی از فیلم Batman منتشر کرده که در این تصویر شاهد زوئی کراویتز در نقش زن گربه‌ای هستیم. این تصویر درواقع صحنه پیش از مواجه شدن کت‌وومن با بتمن است و در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

زوئی کراویتز در نقش زن گربه‌ای در حال باز کردن گاوصندوق در فیلم The Batman

علاوه‌بر ارائه یک نماه بهتر از سلینا کایل با ظاهر کت‌وومن، در این تصویر زن گربه‌ای در حال باز کردن در یک گاو صندوق است که پیش از این در تریلرهای منتشر شده فیلم The Batman شاهد نمایش این صحنه بودیم. در ادامه کت‌وومن با بتمن مواجه خواهد شد که انتظار می‌رود اولین روبه‌رویی آن‌ها حداقل با ظاهر شوالیه تاریکی و زن گربه‌ای باشد. همچنین در ادامه می‌توان انتظار یک صحنه اکشن و مبارزه بین این دو شخصیت را داشت.

رابرت پتینسون در نقش بروس وین ملقب به بتمن، زوئی کراویتز در نقش سلینا کایل ملقب به کت‌وومن، جفری رایت در نقش کمیسر جیمز گوردون، پل دینو در نقش ریدلر، اندی سرکیس در نقش آلفرد پنی‌ورث، کالین فارل در نقش پنگوئن، پیتر سارسگارد در نقش جیل کولسن، جان تورتورو در نقش کارماین فالکون، بری کیوگن در نقش استنلی مرکل و جیمی لاوسون در نقش بلا رئال، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Batman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم بتمن بر عهده مت ریوز بوده است.

فیلم The Batman برای اکران در تاریخ ۴ مارس (۱۳ اسفند) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده