نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۲

انتشار دو تصویر جدید از فیلم بتمن با بازی رابرت پتینسون

مجله امپایر در شماره جدید خود دو تصویر جدید از فیلم The Batman منتشر کرده است که در آن شاهد نمای جدیدی از بتمن و بروس وین هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از فیلم The Batman منتشر شده است. مجله امپایر شماره جدید خود را به فیلم جدید بتمن اختصاص داده و به‌تازگی سه تصویر روی جلد با محوریت فیلم Batman منتشر کرده است. همچنین امپایر امروز دو تصویر رسمی جدید از فیلم The Batman منتشر کرده که در تصویر اول شاهد حضور شوالیه تاریکی هستیم که در یک منطقه ظاهرا تاریک آماده مبارزه می‌شود:

رابرت پتینسون در نقش بتمن در یک مکان تاریک در فیلم The Batman

در تصویر دوم شاهد بروس وین هستیم که ظاهری نسبتا آشفته دارد. اگرچه اطلاعات خیلی زیادی در دسترس نیست، اما ظاهرا این دو تصویر در ارتباط با یکدیگر هستند و همچنین در این تصویر ظاهرا می‌توانیم یک نگاه اجمالی از بت‌کیو در فیلم The Batman داشته باشیم:

رابرت پتینسون در نقش بروس وین در بت کیو در فیلم The Batman

همچنین مت ریوز، کارگردان فیلم بتمن به امپایر گفت که بروس وین را با تاثیر گرفتن از کرت کوبین، خواننده گروه نیروانا در فیلم Batman خلق کرده است. علاوه‌براین دو تصویر، امپایر سه تصویر روی جلد از شماره جدید خود با طراحی فیلم The Batman منتشر کرده است که دو تصویر به بتمن و یک تصویر به کت‌وومن اختصاص داده شده است:

بتمن در کاور اول امپایر برای فیلم The Batman

کت وومن در کاور دوم امپایر برای فیلم The Batman

بتمن در کاور سوم و متفاوت امپایر برای فیلم The Batman

رابرت پتینسون در نقش بروس وین ملقب به بتمن، زوئی کراویتز در نقش سلینا کایل ملقب به کت‌وومن، جفری رایت در نقش کمیسر جیمز گوردون، پل دینو در نقش ریدلر، اندی سرکیس در نقش آلفرد پنی‌ورث، کالین فارل در نقش پنگوئن، پیتر سارسگارد در نقش جیل کولسن، جان تورتورو در نقش کارماین فالکون، بری کیوگن در نقش استنلی مرکل و جیمی لاوسون در نقش بلا رئال، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Batman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم بتمن بر عهده مت ریوز بوده است.

فیلم The Batman برای اکران در تاریخ ۴ مارس ۲۰۲۲ (۱۳ اسفند ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده