نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۸

فروش فوق العاده فیلم مرد عنکبوتی 3 در پیش نمایش روز پنج شنبه

فیلم Spider-Man: No Way Home در پیش نمایش روز پنج شنبه موفق شد بیش از ۵۰ میلیون دلار فروش و یک رکورد قابل‌توجه را ثبت کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اکران فیلم Spider-Man: No Way Home با ثبت اولین رکوردها آغاز شده است. فیلم Spider-Man 3 موفق شد در پیش نمایش روز پنج شنبه ۵۰ میلیون دلار فروش کند تا نه‌تنها رکورد پیش نمایش روز پنج‌شنبه دوران همه‌گیری ویروس کرونا را بشکند، بلکه به اولین فیلم این دوران تبدیل شود که قرار است افتتاحیه‌ای بیش از ۱۰۰ میلیون دلار را تجربه کند. پیش‌بینی می‌شود مجموع فروش فیلم مرد عنکبوتی 3 تا پایان روز یکشنبه به بیش از ۲۰۰ میلیون دلار افزایش پیدا کند.

فیلم Spider-Man: No Way Home پس از فیلم Avengers: Endgame با ۶۰ میلیون دلار و فیلم Star Wars: The Force Awakens با ۵۷ میلیون دلار، سومین پیش نمایش برتر روز پنج‌شنبه را به خود اختصاص داده است. تا این لحظه سویه اومیکرون خیلی روی گیشه آمریکای شمالی تاثیر نگذاشته است، اما در برخی از بازارها به‌خصوص برخی از کشورهای اروپایی این سویه جدید کرونا باعث کاهش فروش فیلم‌ها شده است.

خارج شدن روح پیتر پارکر از بدنش پس از ضربه دکتر استرنج به مرد عنکبوتی در فیلم Spider-Man: No Way Home

فیلم Spider-Man: No Way Home در ۴۳۲۵ سالن سینما در سراسر آمریکا روی پرده‌های سینما رفته است و نه‌تنها فیلم جدید مرد عنکبوتی با تحسین منتقدان مواجه شده، بلکه تاکنون تماشاگران واکنش‌های بسیار مثبتی به فیلم داشته‌اند. همچنین فیلم Spider-Man: No Way Home در بریتانیا تاکنون ۱۰.۱ میلیون دلار فروش کرده و توانسته عملکرد بهتری در مقایسه با فیلم No Time to Die داشته باشد و رکورد بهترین شروع یک فیلم در دوران کرونا در بریتانیا را به‌نام خود ثبت کند.

انتظار می‌رود فیلم Spider-Man: No Way Home در اولین هفته اکرانش در سراسر جهان فروشی در حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون دلار را تجربه کند. تام هالند، بندیکت کامبربچ، زندیا، آلفرد مولینا، ویلم دفو، جیمی فاکس، توماس هیدن چرچ، ریس ایفانز، جیکوب باتالون، مریسا تومی، جی. کی. سیمونز، جان فاورو، جی. بی اسموو، انگوری رایس و تونی ریوولوری، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: No Way Home حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌‌اند. مانند دو قسمت گذشته، جان واتس وظیفه کارگردانی و کریس مک‌کنا و اریک سامرز وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Spider-Man 3 را بر عهده داشته‌اند.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده