نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۷

اعلام زمان آغاز فیلمبرداری فیلم Kingsman 3

متیو وان در گفت‌وگو با رسانه‌ی کامیک بوک از زمان آغاز فیلم‌برداری قسمت سوم فیلم کینگزمن پرده برداشت و جزئیات دیگری از آن را فاش کرد.

بیش از یک سال از انتشار اطلاعاتی از فیلم Kingsman 3 (کینگزمن ۳) می‌گذرد که از مدت‌ها پیش در حال توسعه است. ظاهرا تولید این فیلم بدون مشکل ادامه دارد و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که متیو وان به‌عنوان کارگردان اثر، جزئیات جدیدی از آن را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است.

وان در گفت‌وگو با رسانه‌ی کامیک بوک اعلام کرد که درحال‌حاضر فیلم‌برداری فیلم Kingsman 3 برای شروع در سپتامبر ۲۰۲۲ (شهریور-مهر ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. این کارگردان ۵۰ ساله در ادامه گفت که انتظار می‌رود قسمت سوم فیلم های جاسوسی گینگزمن با نقش‌آفرینی تارون اجرتون، داستان هری و اگزی را به پایان برساند.

فیلم Kingsman 3 از سال ۲۰۱۸ میلادی و پس از اکران سینمایی فیلم Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی) در حال توسعه است. شرکت فیلم‌سازی قرن بیستم قبل از سومین قسمت فیلم کینگزمن با بازی تارون اجرتون به‌سراغ اکران سینمایی فیلم پیش‌درآمد The King’s Man (مرد شاه) در تاریخ ۱ دی (۲۲ دسامبر) خواهد رفت.

رالف فاینز در فیلم The King’s Man

مدتی قبل متیو وان در مصاحبه‌ی دیگری فاش کرد که این فیلم پیش‌درآمد، رویدادهای فیلم کینگزمن ۳ را زمینه‌چینی می‌کند. او در این‌باره توضیح داد: «ما در این پیش‌درآمد به‌سراغ رویدادهایی در گذشته می‌رویم که منجربه شکل‌گیری وقایع فیلم Kingsman 3 می‌شوند. فیلم The King’s Man بسیار متفاوت خواهد بود».

فیلم The King’s Man سومین قسمت از مجموعه فیلم‌های جاسوسی پرهزینه‌ی کینگزمن به کارگردانی متیو وان به‌حساب می‌آید که براساس کمیک بوک The Secret Service (سرویس مخفی) نوشته‌ی مارک میلر و دیو گیبون ساخته می‌شود. ریف فاینز، جما آرترتون، ریس ایفانز، متیو گود، تام هالندر، هریس دیکینسون، دانیل برول، جایمن هانسو و چارلز دنس از بازیگرانی هستند که در فیلم مرد شاه به ایفای نقش می‌پردازند.

متیو وان سکان هدایت فیلم The King’s Man را در دست داشت و فیلم‌نامه‌ی آن را با کمک کارل گایدوسک به رشته‌ی تحریر درآورد. او در کنار دیوید رید و آدام بوهلینگ به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی این پیش‌درآمد هم فعالیت داشت. داستان این فیلم درباره گروهی از جنایتکاران قدرتمند و مخوف است که می‌خواهند انسان‌های بی‌گناه زیادی را با شروع یک جنگ بزرگ در دنیا از بین ببرند. شخصیت اصلی فیلم کسی است که به مقابله با این گروه و نقشه‌ی شوم آن‌ها می‌پردازد. طرفدارها در این فیلم می‌توانند با ریشه‌های اولین سازمان جاسوسی مستقل دنیا بیشتر آشنا شوند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده