نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۳

مبارزه مرد عنکبوتی با دکتر استرنج در ویدیو فیلم Spider-Man: No Way Home

ویدیو جدیدی از فیلم Spider-Man: No Way Home منتشر شده است که در آن شاهد مبارزه مرد عنکبوتی با دکتر استرنج در بُعد آینه هستیم.

ادامه این خبر و ویدیو می‌تواند بخش مهمی از فیلم Spider-Man: No Way Home را فاش کند

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیو جدیدی از فیلم Spider-Man: No Way Home منتشر شده است. در این ویدیو که امروز توسط اکانت پلی استیشن در توییتر منتشر شده، شاهد مبارزه مرد عنکبوتی با دکتر استرنج هستیم که این صحنه را پیش از این در تریلرهای فیلم دیده بودیم و حالا این ویدیو دید بهتری از این اتفاق را به ما می‌دهد. پس از اینکه اسپایدرمن یک جعبه خاص را می‌دزدد، حالا دکتر استرنج مرد عنکبوتی را به بُعد آینه می‌برد تا جعبه را از او بگیرد، اما پیتر پارکر با تصمیم استرنج موافق نیست و در ادامه روی قطار در حال مبارزه هستند. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

ما هم‌اکنون می‌دانیم که پیتر پارکر باعث شده تا طلسم دکتر استرنج درست اجرا نشود و این اتفاق باعث شده تا شخصیت‌هایی مانند گرین گابلین، دکتر اختاپوس، الکترو، سندمن و لیزارد از دنیاهای دیگر به دنیای مرد عنکبوتی MCU بیایند. بااین‌حال، استرنج به مرد عنکبوتی اخطار می‌دهد که اگر این جعبه را به او پس ندهد، شخصیت‌های شرور بیشتری که از هویت واقعی اسپایدرمن با خبر هستند، به این دنیا می‌آیند و باعث ایجاد هرج‌و‌مرج خواهند شد. درواقع استرنج در حال گوشزد کردن عواقب ناشناخته و بسیار خطرناک مولتی‌ورس به اسپایدی است.

تام هالند، بندیکت کامبربچ، زندیا، آلفرد مولینا، ویلم دفو، جیمی فاکس، توماس هیدن چرچ، ریس ایفانز، جیکوب باتالون، مریسا تومی، جی. کی. سیمونز، جان فاورو، جی. بی اسموو، انگوری رایس و تونی ریوولوری، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: No Way Home حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌‌اند. مانند دو قسمت گذشته، جان واتس وظیفه کارگردانی و کریس مک‌کنا و اریک سامرز وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Spider-Man 3 را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Spider-Man: No Way Home برای اکران در تاریخ ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر) برنامه‌ریزی شده است. به‌تازگی اولین نقدهای فیلم Spider-Man 3 نیز منتشر شده است که منتقدان به تحسین این فیلم پرداخته‌اند.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده