نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۹

مبارزه مرد عنکبوتی با دکتر اختاپوس در ویدیو جدید فیلم Spider-Man: No Way Home

سه ویدیو جدید از فیلم Spider-Man: No Way Home منتشر شده است که در یک ویدیو شاهد مبارزه مرد عنکبوتی با دکتر اختاپوس هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سه ویدیو جدید از فیلم Spider-Man: No Way Home منتشر شده است. در اولین ویدیو شاهد نخستین ملاقات مرد عنکبوتی نسخه تام هالند با دکتر اختاپوس روی پل هستیم که اختاپوس به‌خاطر ازبین‌بردن دستگاهش توسط اسپایدرمن، حالا می‌خواهد او را به قتل برساند و در ادامه مرد عنکبوتی در حال دفاع از شخصی نامشخص است که احتمالا وکیل یا شخصیتی مشابه آن است. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در ویدیو دوم شاهد دقیقه اول فیلم Spider-Man: No Way Home هستیم که درست پس از پایان فیلم Spider-Man: Far From Home آغاز می‌شود که در طول آن هویت واقعی مرد عنکبوتی فاش شده و حالا اسپایدرمن به‌همراه MJ از محل فرار می‌کند. در ادامه می‌توانید شاهد این ویدیو نیز باشید:

دانلود از آپارات

در ویدیو سوم نیز شاهد صحنه طلسم خواندن دکتر استرنج هستیم تا همه مردم دنیا فراموش کنند که نام واقعی مرد عنکبوتی چیست، اما پیتر پارکر در طول ویدیو می‌خواهد برخی افراد مثل MJ یا زن عمو می و ند جز این افراد نباشند و درواقع باعث از بین رفتن روابط او با آن‌ها نشود. بااین‌حال، طبق چیزی که در تریلرها دیده بودیم،‌ همه‌چیز طبق برنامه پیش نمی‌رود و دکتر استرنج نمی‌تواند این موضوع را کنترل کند و این تنها آغاز مولتی‌ورس در فیلم Spider-Man 3 است:

دانلود از آپارات

تام هالند، بندیکت کامبربچ، زندیا، آلفرد مولینا، ویلم دفو، جیمی فاکس، توماس هیدن چرچ، ریس ایفانز، جیکوب باتالون، مریسا تومی، جی. کی. سیمونز، جان فاورو، جی. بی اسموو، انگوری رایس و تونی ریوولوری، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: No Way Home حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌‌اند. مانند دو قسمت گذشته، جان واتس وظیفه کارگردانی و کریس مک‌کنا و اریک سامرز وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Spider-Man 3 را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Spider-Man: No Way Home برای اکران در تاریخ ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر) برنامه‌ریزی شده است. همچنین سونی اخیرا ساخت سه‌گانه جدید مرد عنکبوتی با بازی تام هالند را تایید کرده است که همچنان اسپایدرمن بخشی از دنیای سینمایی مارول باقی خواهد ماند.


منبع Gizmodo
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده