نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۶

انتشار تریلر جدید سریال Hawkeye با محوریت حضور فلورنس پیو

تریلر کوتاه جدیدی از سریال Hawkeye منتشر شده که تمرکز آن روی شخصیت یلنا بلووا با بازی فلورنس پیو و حضورش در دو قسمت آینده سریال است.

ادامه این خبر ممکن است پایان قسمت چهارم سریال Hawkeye را فاش کند

در پایان قسمت چهارم سریال Hawkeye بالاخره شاهد حضور یلنا بلووا با بازی فلورنس پیو بودیم که طبق انتظار، هدف او کشتن کلینت بارتون و گرفتن انتقام ناتاشا رومانوف است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تیزر جدیدی از سریال هاکای پخش شده که می‌تواند طرفداران را برای مبارزه بعدی کلینت بارتون با بلک ویدو جدید دنیای سینمایی مارول هیجان‌زده کند. این تریلر کوتاه درواقع نشان می‌دهد کلینت بارتون دشمنان زیادی از جمله گروه ترک‌سویت مافیا، اکو و همچنین یلنا بلووا دارد که باید با آن‌ها مبارزه کند. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

البته انتظار داشتیم که شخصیت یلنا بلووا در دو قسمت بعدی سریال Hawkeye نیز بازگردد، اما این تریلر نگاه بهتری از حضور بلک ویدو در دو قسمت آینده سریال هاکای به ما ارائه می‌کند که در این ویدیو به کلینت بارتون می‌گوید که برای کشتن او آمده است. البته هنوز سوالات زیادی وجود دارد و همچنین ظاهرا باید منتظر تصاویر فلش‌بک نیز باشیم. البته کلینت بارتون حالا قرار است دوباره با کیت بیشاپ همکاری کند و همچنین تیرهای جدیدی را نیز بسازند.

صد البته که طرفداران همچنان منتظر بازگشت وینسنت دن آفریو در نقش ویلسون فیسک در سریال Hawkeye هستند. طبق اطلاعات فاش شده، ما باید شاهد حضور شخصیت فیسک در قسمت پنجم سریال هاکای باشیم که چهارشنبه هفته آینده از دیزنی پلاس پخش خواهد شد. طرفداران انتظار دارند که شخصیت عمو در سریال همان ویلسون فیسک باشد که در دنیای کمیک نیز دارای ارتباط داستانی با شخصیت اکو است.

جرمی رنر، هیلی استاینفلد، فلورنس پیو، ورا فارمیگا، تونی دالتون، فرا فی، آلاکوآ کاکس، زان مک‌کلارنون، لیندا کاردلیانی، آوا روسو، بن ساکاموتو و کید وودوارد، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Hawkeye حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جاناتان ایگلا، نویسنده سریال Mad Men، وظیفه ساخت سریال Hawkeye را بر عهده دارد. همچنین ریس توماس، امبر فینلایسون (برت) و کتی الوود (برتی)، وظیفه کارگردانی سریال هاکای را بر عهده داشته‌اند.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده