// جمعه, ۱۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۸

نقش‌آفرینی فلورنس پیو و رامی ملک در فیلم Oppenheimer کریستوفر نولان

رامی ملک، بنی سفدی و فلورنس پیو در فیلم Oppenheimer نولان به امیلی بلانت، کیلین مورفی، رابرت داونی جونیور و مت دیمون پیوستند.

درحالی‌که یونیورسال پیکچرز قصد اکران فیلم اوپنهایمر به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی کریستوفر نولان در تاریخ ۲۱ ژوئیه ۲۰۲۳ (۳۰ تیر ۱۴۰۲) را دارد، تیم بازیگری این اثر اقتباسی یک بار دیگر بزرگ‌تر از قبل شد. فلورنس پیو که بیشتر با آثاری همچون زنان کوچک، بلک ویدو و فیلم Midsommar شناخته می‌شود، به فیلم Oppenheimer پیوست. رامی ملک، بازیگر برنده‌ی اسکار سریال Mr. Robot و بنی سفدی، کارگردان و هنرمند تحسین‌شده هم در این اثر جدید کریستوفر ادوارد نولان حضور دارند. کیلین مورفی، امیلی بلانت، رابرت داونی جونیور و مت دیمون طی هفته‌های گذشته به‌عنوان بازیگرهای فیلم سینمایی اوپنهایمر معرفی شدند.

کریستوفر نولان، کارگردان اینتراستلار و اینسپشن در فیلم Oppenheimer به سراغ نمایش بخشی از زندگی جی. رابرت اوپنهایمر و پروژه‌ی منهتن می‌رود. از جولیوس رابرت اوپنهایمر که نقش قابل توجهی در پروژه منهتن برای ساخت بمب اتم داشت، بارها به‌عنوان پدر بمب هسته‌ای یاد شده است. اوپنهایمر با بودجه‌ی حدودا ۱۰۰ میلیون دلاری ساخته می‌شود و ۱۰۰ روز اکران سینمایی اختصاصی خواهد داشت.

تصویر جولیوس رابرت اوپنهایمر (پدر بمب اتمی) در کنار کریستوفر نولان، کارگردان بریتانیایی

کیلین مورفی، بازیگر سریال پیکی بلایندرز و چند فیلم کریستوفر نولان این‌جا نقش اصلی را بازی می‌کند تا تبدیل به جی. رابرت اوپنهایمر شود. امیلی بلانت در نقش کاترین اوپنهایمر یعنی همسر او، مت دیمن در نقش سپهبد لسلی گرووز یا همان رئیس پروژه‌ی منهتن، رامی ملک در نقش یک دانشمند و رابرت داونی جوینور در نقش لوئیس استراوس به هنرنمایی می‌پردازند. استراوس که به‌تازگی رازهای زندگی او فاش شده‌اند، عضو عالی‌رتبه‌ی هیئت انرژی اتمی بود و بارها با اوپنهایمر مخالفت کرد.

بنی سفدی در فیلم Oppenheimer نولان نقش ادوارد تلر را بازی می‌کند؛ فیزیکدان مجارستانی که به‌عنوان پدر بمب هیدروژنی و یک عضو تیم پروژه‌ی منهتن شناخته می‌شود. در آخر به فلورنس پیو می‌رسیم که در قامت جین تتلاک، عضو حزب کمونیست ایالات متحده‌ی آمریکا به نقش‌آفرینی می‌پردازد. روابط عجیب این شخص با اوپنهایمر بارها باعث نگرانی مسئولان کشور شدند. هویته ون هویتما در مقام فیلم‌بردار، جنیفر لیم به‌عنوان تدوین‌گر و لودویگ گورنسن در جایگاه آهنگ‌ساز مجددا برای فیلم Oppenheimer با کریستوفر نولان همکاری می‌کنند.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده