نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۵:۴۹

بازگشت جیم کری و سونیک در اولین تریلر فیلم Sonic 2

پارامونت در حاشیه مراسم گیم اواردز ۲۰۲۱ اولین تریلر فیلم Sonic the Hedgehog 2 را منتشر کرد که در طول آن شاهد حضور متحدان و دشمنان جدید سونیک هستیم.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم Sonic the Hedgehog 2 منتشر شده است. همان‌طور که پیش از این وعده داده شده بود، در طول مراسم گیم اواردز ۲۰۲۱ شاهد پخش اولین تریلر فیلم Sonic 2 بودیم که در این تریلر سونیک برای اولین‌بار با شخصیت تیلز ملاقات می‌کند و قرار است با او برای مبارزه با دکتر رباتنیک همکاری کند. البته سونیک باید با دشمن و رقیب دیگری نیز مواجه شود و در طول تریلر شخصیت ناکلز وارد می‌شود و در ادامه سونیک را به چالش سختی کشید. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

جیمز مارسدن در نقش تام واچوفسکی، بن شوارتز برای صداپیشگی نقش سونیک خارپشت، جیم کری در نقش دکتر رباتنیک، کالین اوشاگنسی برای صداپیشگی نقش تیلز، ادریس البا برای صداپیشگی نقش ناکلز و تیکا سومپتر در نقش مدی واچوفسکی، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در در فیلم Sonic the Hedgehog 2 تایید و اعلام شده است. جف فاولر، کارگردان قسمت اول فیلم سونیک، وظیفه کارگردانی دنباله فیلم Sonic the Hedgehog را براساس فیلمنامه‌ای از پاتریک کیسی، جاش میلر و جان ویتینگتون بر عهده داشته است.

فیلم Sonic the Hedgehog برای اکران در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۲ (۱۹ فروردین ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. فیلم Sonic the Hedgehog در اوایل سال ۲۰۲۰ روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد ۳۱۹ میلیون دلار در سراسر جهان از جمله ۱۴۸ میلیون دلار در آمریکا فروش کند. طبق این آمار، فیلم سونیک به پر فروش‌ترین فیلم اقتباس شده از روی بازی‌های ویدیویی در آمریکا تبدیل شده است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده