نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۰

اولین تریلر فصل دوم سریال Raised by Wolves ؛ اعلام تاریخ شروع پخش

شبکه HBO Max سرانجام اولین تریلر فصل دوم سریال Raised by Wolves را منتشر کرد که در پایان تاریخ شروع پخش این سریال نیز مشخص شده است.

شهریور گذشته بود که شبکه HBO Max از تمدید سریال Raised by Wolves برای فصل دوم خبر داد، اما از آن زمان اخبار خیلی زیادی در مورد فصل دوم این سریال علمی تخیلی منتشر نشده بود. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فصل جدید سریال بزرگ شده توسط گرگ ها منتشر شده است. شبکه HBO Max بالاخره اولین تریلر فصل دوم سریال Raised by Wolves را منتشر کرد که تمرکز این تریلر روی اتفاقات پس از حوادث فصل اول است.

در ابتدا تریلر شخصیت مادر می‌گوید که اندرویدها می‌توانند مثل انسان‌ها تغییر کنند، اما پس از تریلر و پخش صحنه‌های اکشن و عجیب و غریب، مادر می‌‌گوید شاید بیش از حد دارند شبیه به انسان‌ها می‌شوند. البته در طول تریلر ارجاعات خیلی زیادی به پایان بحث برانگیز فصل اول نشده است. در پایان تریلر نیز مشخص شد پخش فصل دوم سریال Raised by Wolves از تاریخ ۳ فوریه ۲۰۲۲ (۱۴ بهمن امسال) آغاز خواهد شد. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

تراویس فیمل، آماندا کالین، ابوبکر سلیم، وینتا مک‌گریث، نیو آلگر، فلیکس جیمیسن، اتان هازارد، جردن لاوران، آیشا شاه، آیوی ونگ و ماتیاس وارلا، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Raised by Wolves حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. آرون گوزیکوفسکی، نویسنده فیلمنامه فیلم Prisoners، به‌عنوان شورانر و نویسنده فیلمنامه در سریال بزرگ شده توسط گرگ‌ها حضور دارد. همچنین ریدلی اسکات به‌عنوان تهیه‌کننده در این سریال علمی تخیلی حضور دارد، اما مشخص نیست که مانند فصل اول به‌عنوان کارگردان نیز حضور داشته است یا خیر.

سریال Raised by Wolves داستان دو اندروید (ربات انسان‌نما) را روایت می‌کند که وظیفه دارند تا بچه‌های انسانی را در یک سیاره مرموز و خالی از سکنه پرورش دهند. در همین حال که کلونی انسان‌ها به خاطر اعتقادات و درگیری‌های فرقه‌ای در حال از هم پاشیدن است، اندروید‌ها نیز متوجه می‌شوند که کنترل اعتقادات انسان‌ها تا چه حد دشوار و سخت است. 


منبع EW
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده