نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۱

انتشار پوسترهای جدید مرد عنکبوتی 3 با محوریت شخصیت‌های شرور فیلم

پوسترهای جدیدی از فیلم Spider-Man: No Way Home منتشر شده که تمرکز آن روی شخصیت‌های شرور و منفی این فیلم مورد انتظار است.

کمتر از دو هفته دیگر فیلم Spider-Man: No Way Home روی پرده‌های سینما خواهد رفت و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوسترهای جدیدی از این فیلم مورد انتظار منتشر شده است. سونی پیکچرز و مارول استودیو امروز سه پوستر شخصیت از فیلم Spider-Man 3 را منتشر کردند که تمرکز آن روی سه شخصیت شرور و منفی فیلم است. در این سه پوستر شاهد حضور دکتر اختاپوس با بازی آلفرد مولینا، گرین گابلین با بازی ویلم دفو و الکترو با بازی جیمی فاکس هستیم و در ادامه می‌توانید این سه پوستر جذاب را تماشا کنید:

پوستر دکتر اختاپوس با بازی آلفرد مولینا در فیلم Spider-Man: No Way Home

پوستر گرین گابلین با بازی ویلم دفو در فیلم Spider-Man: No Way Home

پوستر الکترو با بازی جیمی فاکس در فیلم Spider-Man: No Way Home

این در حالی است که پیش‌فروش بلیت فیلم Spider-Man: No Way Home رکوردشکنی کرده و بهترین عملکرد را از زمان اکران فیلم Avengers: Endgame در سال ۲۰۱۹ تا به امروز ثبت کرده است و به‌نظر می‌رسد که همه‌گیری ویروس کرونا قرار نیست جلوی رفتن طرفداران مرد عنکبوتی به سینما را بگیرد. همچنین پوستر IMAX جدیدی از فیلم Spider-Man: No Way Home نیز منتشر شده که در آن به مولتی‌ورس اشاره می‌شود و در ادامه می‌توانید این پوستر را که می‌تواند بهترین پوستر فیلم تا به امروز باشد، نیز مشاهده کنید:

پوستر IMAX جدید فیلم Spider-Man: No Way Home

تام هالند، بندیکت کامبربچ، زندیا، آلفرد مولینا، ویلم دفو، جیمی فاکس، توماس هیدن چرچ، ریس ایفانز، جیکوب باتالون، مریسا تومی، جی. کی. سیمونز، جان فاورو، جی. بی اسموو، انگوری رایس و تونی ریوولوری، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: No Way Home حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌‌اند. مانند دو قسمت گذشته، جان واتس وظیفه کارگردانی و کریس مک‌کنا و اریک سامرز وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Spider-Man 3 را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Spider-Man: No Way Home برای اکران در تاریخ ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر) برنامه‌ریزی شده است. همچنین سونی اخیرا ساخت سه‌گانه جدید مرد عنکبوتی با بازی تام هالند را تایید کرده است که همچنان اسپایدرمن بخشی از دنیای سینمایی مارول باقی خواهد ماند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده