نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۸

احتمال حضور فلورنس پیو در تیزر جدید سریال Hawkeye

تبلیغ تلویزیونی جدیدی از سریال Hawkeye منتشر شده است که در آن شاهد حضور یک شخصیت مرموز هستیم که ظاهرا فلورنس پیو است.

ادامه این خبر ممکن است بخش‌هایی از اتفاقات قسمت‌های آینده سریال Hawkeye را فاش کند

تاکنون سه قسمت از سریال Hawkeye از شبکه دیزنی پلاس پخش شده و این سریال توانسته نظر مثبت منتقدان و بینندگان را جلب کند. اما در طول قسمت سوم شاهد اشاره به شخصیت مرموزی بودیم و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تیزر جدیدی از سریال هاکای پخش شده که ممکن است به حضور چند شخصیت مرموز در قسمت‌های آینده سریال اشاره کند. این تبلیغ تلویزیونی درواقع با محوریت نقدهای مثبت سریال منتشر شده و در ادامه وعده حضور شخصیت‌های غافلگیر کننده در قسمت‌های آینده سریال Hawkeye را می‌دهد:

دانلود از آپارات

بسیاری اعتقاد دارند که شخصیت مرموز قسمت سوم سریال Hawkeye که با نام عمو فعلا شناخته می‌شود، ویلسون فیسک با بازی وینسنت دن آفریو است که البته باتوجه‌به ریشه و منشا داستانی شخصیت اکو، این موضوع کاملا منطقی به‌نظر می‌رسد. اما شخصیت دیگری درون این تیزر حضور دارد که ماسک و لباسی سیاه رنگ و همچنین با عینکی مخصوص دیدن در شب قابل مشاهده است. طرفداران پس از دیدن این تصویر خیلی سریع یاد تصویری نسبتا مشابه از یلنا بلووا در دنیای کمیک افتادند که یلنا عینکی تقریبا مشابه داشته است.

مقایسه صحنه احتمالی حضور یلنا بلووا با بازی فلورنس پیو در سریال Hawkeye در مقایسه با نسخه کمیک

حالا طرفداران اعتقاد دارند در این صحنه شاهد حضور فلورنس پیو هستیم که احتمالا به‌دنبال کشتن کلینت بارتون و گرفتن انتقام ناتاشا رومانوف است. البته پیش از این می‌دانستیم که فلورنس پیو قرار است برای نقش‌آفرینی دوباره در نقش یلنا بلووا در سریال هاکای بازگردد. همچنین پیش این شایعاتی مبنی‌بر احتمال حضور وینسنت دن آفریو در نقش ویلسون فیسک منتشر شده بود که ظاهرا این شایعات قرار است رنگ واقعیت به خود بگیرند.

جرمی رنر، هیلی استاینفلد، فلورنس پیو، ورا فارمیگا، تونی دالتون، فرا فی، آلاکوآ کاکس، زان مک‌کلارنون، لیندا کاردلیانی، آوا روسو، بن ساکاموتو و کید وودوارد، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Hawkeye حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جاناتان ایگلا، نویسنده سریال Mad Men، وظیفه ساخت سریال Hawkeye را بر عهده دارد. همچنین ریس توماس، امبر فینلایسون (برت) و کتی الوود (برتی)، وظیفه کارگردانی سریال هاکای را بر عهده داشته‌اند.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده