نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۰

مبارزه مرد عنکبوتی با دکتر اختاپوس و گرین گابلین در اولین پوستر فیلم Spider-Man 3

سرانجام سونی اولین پوستر رسمی فیلم Spider-Man: No Way Home را منتشر کرد که در آن مرد عنکبوتی دربرابر شخصیت‌های شرور متعددی قرار گرفته است.

شهریور امسال اولین تریلر رسمی فیلم Spider-Man: No Way Home منتشر شد، اما از آن زمان تصاویر و اطلاعات خیلی زیادی از این فیلم مورد انتظار از دنیای سینمایی مارول منتشر نشده و حتی پوستر رسمی این فیلم تا امروز منتشر نشده بود. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین پوستر رسمی فیلم Spider-Man 3 منتشر شده است. سونی بامداد امروز اولین پوستر فیلم Spider-Man: No Way Home را منتشر کرد که طبق انتظار به مولتی‌ورس در فیلم و همچنین حضور شخصیت‌های شرور متعدد اشاره می‌کند. در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

اولین پوستر رسمی فیلم Spider-Man: No Way Home

علاوه‌بر بازوهای دکتر اختاپوس با بازی آلفرد مولینا که قبلا در تریلر فیلم Spider-Man: New Way Home شاهد حضورش بودیم، در بخشی از پوستر می‌توان به خوبی گرین گابلین را مشاهده کرد. در طول تریلر می‌توانستیم خندیدن مشهور ویلم دفو را گوش کنیم و حتی بمب گرین گابلین نیز در تریلر حضور داشت، اما در این پوستر ظاهر کامل او قابل مشاهده است. همچنین در پوستر به حضور الکترو با بازی جیمی فاکس و سندمن نیز اشاره شده است. البته برخلاف انتظار شاهد نشانه‌ای از شخصیت لیزارد نیستیم.

پیش از این سونی در مصاحبه با امپایر حضور سندمن و لیزارد را تایید کرده بود تا از ۶ شخصیت گروه شرور ۶ خبیث، پنج شخصیت مشخص شده باشند. هر شخصیت از یک فیلم مرد عنکبوتی به دنیای مرد عنکبوتی MCU خواهند آمد که این اتفاقات به لطف مولتی‌ورس رخ خواهد داد. قابل انتظار است که نسخه توبی مگوایر و اندرو گارفیلد اسپایدرمن نیز در فیلم Spider-Man: New Way Home حضور داشته باشند. 

تام هالند، بندیکت کامبربچ، آلفرد مولینا، ویلم دفو، جیمی فاکس، زندیا، جیکوب باتالون، مریسا تومی، جی. کی. سیمونز و تونی ریوولوری، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: No Way Home حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌‌اند. مانند دو قسمت گذشته، جان واتس وظیفه کارگردانی و کریس مک‌کنا و اریک سامرز وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Spider-Man 3 را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Spider-Man: No Way Home برای اکران در تاریخ ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر) برنامه‌ریزی شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده