نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۹ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۹

موشکافی تریلر مرد عنکبوتی 3

آیا در فیلم Spider-Man: No Way Home قرار است شاهد حضور توبی مگوایر و اندرو گارفیلد باشیم؟ آيا مرد عنکبوتی قرار است با نسخه شیطانی دکتر استرنج مبارزه کند؟ با بررسی تریلر مرد عنکبوتی ۳ همراه زومجی باشید.

بامداد سه‌شنبه هفته گذشته (۲ شهریور ۱۴۰۰) بود که بالاخره سونی و مارول اولین تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home را منتشر کردند که در طول این تریلر، تصاویر زیادی نمایش داده شد. بخشی از این تریلر به عواقب اتفاقات پایانی فیلم Spider-Man: Far From Home پرداخت و در ادامه شاهد مشکلات جدید پیتر پارکر و مرد عنکبوتی بودیم که حالا دکتر استرنج هم وارد این ماجرا شده است.

اگرچه مارول و سونی اطلاعات خیلی زیادی را فاش نکردند، اما این تریلر حاوی نکات و ارجاعات زیادی بود و همچنین در پایان تریلر، شاهد حضور یک شخصیت جنجالی بودیم که بدون شک هیجان طرفداران اسپایدرمن و نظریه‌پردازن را دوچندان کرده است. حالا در این مقاله و ویدیو قرار است به بررسی اولین تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home بپردازیم و از مهم‌ترین نکات و همچنین نظریه‌ها در مورد این فیلم و تریلر بگوییم. پس در ادامه با زومجی همراه باشید.

تماشا در یوتیوب 

ادامه این مقاله ممکن است پایان فیلم Spider-Man: Far From Home (برای کسانی که هنوز تماشا نکرده‌اند) و بخش‌هایی از فیلم Spider-Man: No Way Home را فاش کند

جک جیلنهال در نقش میستریو در فیلم Spider-Man: Far from Home

نمایش عواقب اتفاقات پایانی فیلم Spider-Man: Far From Home

بخش زیادی از اتفاقات اولین تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home به عواقب و نتایج پایان پایانی جنجالی قسمت قبلی اختصاص داشت

طبق انتظار، بخش زیادی از اتفاقات اولین تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home به حوادث جنجالی پایانی فیلم Spider-Man: Far From Home اختصاص داشت. درواقع در پایان این فیلم دیدیم که میستریو پیش از مرگش یک ویدیو را به دیلی بیوگل ارسال کرده بود که در آن او مدعی شد مرد عنکبوتی قاتل او بوده است و در پایان ویدیو فاش کرد پیتر پارکر نام واقعی اسپایدرمن است. در طول تریلر No Way Home شاهد ترس و دستپاچگی پیتر پارکر هستیم که در بخشی از آن با MJ در تلاش است فرار کند و درنهایت او را دستبندزده می‌توان مشاهده کرد. نکته مهم این بخش از تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home این است که ما قرار است عواقب اتفاقات قسمت قبلی را مشاهده کنیم و قرار نیست سازندگان به‌راحتی از آن عبور کنند.

عواقبی که می‌تواند روی زندگی شخصی پیتر پارکر تا رابطه‌اش با MJ و ند تاثیر منفی بگذارد و حالا او حتی نمی‌تواند به‌راحتی به مدرسه برود. به‌صورت کلی این اتفاقات تنها روی زندگی پیتر پارکر تاثیر نگذاشته و افراد زیادی مثل زن عمو می تا MJ و ند باید با نتایج این اتفاقات مواجه شوند. حتی اگر در طول تریلر دقت کنید، می‌توانید کسانی را که حرف میستریو را باور کرده‌اند و حالا مخالف اسپایدرمن هستند، مشاهده کنید و در طول تریلر پیتر پارکر را شخصیتی شیطانی توصیف کرده‌اند. البته ما قبلا در تصاویر پشت صحنه تا تصاویر تبلیغاتی، شاهد لوگوهایی بودیم که ظاهرا به طرفداران میستریو تعلق دارد، اما شاید اسپایدرمن بتواند با کمک یک دوست همه این مشکلات را حل کند!

دکتر استرنج مشغول اجرای طلسم خاص مقابل پیتر پارکر/اسپایدرمن با بازی تام هالند در فیلم Spider-Man: No Way Home

کمک خواستن پیتر پارکر از دکتر استرنج تا شروع مولتی ورس

برخی اعتقاد دارند رفتار دکتر استرنج در قبول درخواست پیتر پارکر بسیار مشکوک و غیر عادی بوده است

حتی از قبل ساخت فیلم Spider-Man: No Way Home هم می‌دانستیم که شخصیت دکتر استرنج با بازی بندیکت کامبربچ قرار است در این فیلم حضور داشته باشد و می‌شد هم یکی از دلایل آن را حدس زد. حالا در طول تریلر شاهد این موضوع هستیم که پیتر پارکر به خانه دکتر استرنج می‌رود تا به او کمک کند.

اگرچه وانگ به استرنج که ظاهری عجیب و غریب دارد، هشدار می‌دهد، اما درنهایت استرنج قرار است به پیتر پارکر کمک کند. اولین نکته این است که ظاهرا در این صحنه به نزدیک بودن حوادث فیلم به ایام کریسمس اشاره می‌شود که پیش از این براساس تصاویر پشت صحنه، شاهد این شایعات بودیم که حالا ظاهرا قرار است رنگ واقعیت به خود بگیرد.

نکته بعدی این است که برخی اعتقاد دارند رفتار استرنج و اینکه حالا براساس تریلر راحت درخواست پیتر پارکر را قبول می‌کند، مشکوک است. البته این نظریه را بعدا به‌صورت کامل‌تر توضیح خواهیم داد، اما این گروه معتقد هستند که استرنج شاید همان استرنجی نباشد که ما می‌شناسیم و او ممکن است نسخه شیطانی این شخصیت یا حتی مفیستو باشد. در هر حال فعلا نمی‌توان با قاطعیت در مورد این موضوع صحبت کرد و باید تا زمان اکران فیلم صبر کنیم. پس از اینکه استرنج تصمیم می‌گیرد به پیتر پارکر کمک کند، شاهد این هستیم که هیچ چیز به درستی پیش نمی‌رود و ظاهرا این موضوع باعث شروع مولتی‌ورس در فیلم شده است.

بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج در حال تفکر کردن در فیلم Spider-Man: No Way Home

آیا مولتی‌ورس فیلم Spider-Man: No Way Home با سریال Loki تفاوت دارد؟

موضوعی که شاید نظر بسیاری را به خود جلب کرده، احتمالا تفاوت نسخه مولتی‌ورس فیلم با سریال Loki باشد. درواقع در سریال لوکی شاهد این موضوع بودیم که سیلوی با کشتن کانگ باعث شد تا حالا راه سفر بین دنیاهای مختلف یا حتی زندگی متغییرها در یک دنیا آزاد شود و حالا کسی قرار نیست جلوی آن‌ها را بگیرد. آیا مولتی‌ورس فیلم Spider-Man: No Way Home با سریال Loki تفاوت دارد؟ جواب سؤال کمی سخت است و بدون تماشا فیلم نمی‌توان با قاطعیت به این سؤال پاسخ داد. ولی نظریه‌ای می‌گوید که واندا با خواندن دارک‌هولد در پایان سریال WandaVision و سیلوی با کشتن کانگ در پایان سریال Loki زمینه را برای شروع مولتی‌ورس آغاز کردند.

درواقع اگر این نظریه درست باشد، باز هم بعد از پایان سریال لوکی امکان سفر بین دنیاهای مختلف به شکل عادی وجود نداشت و درواقع تنها مانع آن برداشته شده است. حالا استرنج با اشتباهی که کرده، باعث شده تا رسما مولتی‌ورس شکل بگیرد و صرفا قرار نباشد با متغییرهای مختلف یک شخصیت مواجه شویم. پس استرنج صرفا کاری را که واندا و سیلوی آغاز کرده بودند، تکمیل کرده و حالا در طول تریلر شاهد فرو رفتن شهرها در یک گودال هستیم که دلیل آن را نمی‌دانیم، اما شباهت زیادی به فیلم Doctor Strange داشت و باید ببینیم که این موضوع ارتباطی به مولتی‌ورس دارد یا ما قرار است شاهد اتفاقات دیگری باشیم. البته برخی می‌گویند در این صحنه استرنج در حال مبارزه با مرد عنکبوتی است.

دکتر استرنج در حال مبارزه با مرد عنکبوتی روی قطار در اولین تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home

آیا قرار است شاهد حضور دکتر استرنج شیطانی در فیلم Spider-Man: No Way Home باشیم؟

مبارزه دکتر استرنج با مرد عنکبوتی روی قطار یکی از جذاب‌ترین بخش‌های اولین تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home بود

در طول اولین تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home شاهد مبارزه دکتر استرنج با مرد عنکبوتی هستیم. آیا استرنج از دست اسپایدرمن عصبانی شده است؟ یا اصلا داستان چیز دیگری است؟ اگرچه صحنه مبارزه این دو ابرقهرمان محبوب مارول از بخش‌های جذاب تریلر بود، اما همان‌قدر هم سوالات زیادی را ایجاد کرد.

نظریه اول که محبوبیت زیادی هم پیدا کرده، می‌گوید که این نسخه از استرنج ممکن است با استرنجی که می‌شناسیم، اصلا تفاوت داشته باشد و او درواقع نسخه شیطانی دکتر استرنج است. در تریلرهای انیمیشن What If هم شاهد نسخه تاریک و ظاهرا شیطانی دکتر استرنج بودیم و شاید در فیلم Spider-Man: No Way Home هم او نسخه شرور استرنج باشد که قصد دارد تا مرد عنکبوتی را بابت باز شدن درهای مولتی‌ورس مجازات کند یا حتی او را از بین ببرد.

اگر این موضوع درست باشد پس ممکن است درنهایت شاهد مبارزه بین دو نسخه متفاوت دکتر استرنج هم باشیم که پیش از این شایعات این اتفاق برای فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness مطرح شده بود، اما ممکن است این مبارزه در فیلم دیگری رخ دهد. در هر حال مشخص نیست که آیا قرار است شاهد نسخه شیطانی دکتر استرنج باشیم یا استرنج تصمیم دارد تا به نحوی درسی را به اسپایدرمن بیاموزد. در بخش اول مبارزه، استرنج در حال مبارزه با مرد عنکبوتی روی قطار است که استرنج با قدرتش واگن‌های قطار را به دور مرد عنکبوتی حلقه می‌زند که احتمالا تصمیم دارد مانع فرار او شود. البته برخی معتقد هستند این صحنه ممکن است ادای دینی به فیلم Spider-Man 2 و مبارزه اسپایدرمن و دکتر اختاپوس روی قطار نیز باشد.

دکتر استرنج در حال دنبال کردن مرد عنکبوتی در شهر در حال بلعیده شدن در تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home

در صحنه دیگر استرنج در حال ضربه زدن به سینه مرد عنکبوتی است که در تلاش است تا قطعه یا جسمی را از دستان استرنج بگیرد. در این صحنه روح پیتر پارکر از بدنش خارج می‌شود و این صحنه نیز یادآور آموزش به دکتر استرنج در فیلم Doctor Strange است یا همین صحنه در فیلم Avengers Endgame نیز تکرار شده بود که در آن انشنت وان جسم بروس بنر را از درون هالک خارج کرد.  البته یک نظریه دیگر هم وجود دارد که ممکن است این صحنه را منطقی‌تر کند.

اگر به فیلم Spider-Man: Far From Home بازگردیم، در یک صحنه میستریو یک توهم را ایجاد می‌کند که در آن پیتر پارکر با بزرگ‌ترین ترس‌های خود مواجه می‌شود و در طول آن یکی از بهترین صحنه‌ها یا به عده برخی بهترین صحنه فیلم‌های اسپایدرمن را شاهد هستیم.

حالا این گروه معتقد هستند که اصلا قرار نیست با دکتر استرنج شیطانی مواجه شویم یا اینکه اصلا استرنج قرار است بلایی سر اسپایدی بیاورد! بلکه استرنج در تلاش است تا درسی را از این راه به اسپایدرمن بیاموزد و همچنین باعث شود تا او با عواقب و کارهای خودش مواجه شود و همچنین دکتر استرنج شاید در حال انجام یک تست از مرد عنکبوتی است. درواقع این نظریه می‌گوید که شرط استرنج برای اینکه این کار را انجام دهد این است که اسپایدرمن باید در یک آزمون برنده شود. البته همان‌طور که قبلا هم گفتم، این موارد تنها نظریه هستند و شاید اصلا درنهایت هم درست نباشند. ولی نظریه دیگری می‌گوید که شاید مفیستو خودش را جای دکتر استرنج جا زده باشد یا در حال کنترل دکتر اسرتنج با یک نقشه ماهرانه است!

دکتر استرنج در تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home و مفیستو در کمیک

آیا مفیستو پشت اتفاقات فیلم Spider-Man: No Way Home است؟

نظریه‌های حضور مفیستو در دنیای سینمایی مارول دوباره در فیلم Spider-Man: No Way Home جان تازه‌ای پیدا کرده است

شاید همین الان هم از نظریه‌های مفیستو خسته شده باشد، اما دوباره سر و کله این نظریه‌ها پیدا شده است! این نظریه‌ها از جایی می‌آید که صحنه قبول کردن استرنج برای کمک کردن به پیتر پارکر برای پنهان کردن دوباره هویتش به معامله پیتر پارکر با مفیستو در دنیای کمیک و خط داستانی Spider-Man: One More Day شباهت دارد.

البته بعید است که محتوا کلی این دو قضیه یکی باشند، اما شباهت‌های غیر قابل انکاری بین این دو موضوع وجود دارد که باعث می‌شود تا شک ما هم تقویت شود. درواقع این نظریه می‌گوید که مفیستو خودش را جای دکتر استرنج جا زده یا در حال اجرا یک برنامه شیطانی و از پیش تعیین شده است که استرنج در آن نقش دارد که یا خودش از آن خبر ندارد یا به عروسک خیمه‌شب‌بازی مفیستو تبدیل شده است.

البته برخی پا را از همین هم فراتر گذاشته‌اند و می‌گویند که مفیستو در حال همکاری با نسخه شیطانی دکتر استرنج در فیلم Spider-Man: No Way Home است که آن‌ها اول استرنج اصلی را زندانی یا به جایی فرستاده‌اند و سپس در حال اجرا نقشه‌های شیطانی خود هستند. البته باز هم این گروه اعتقاد دارند که رفتار استرنج عادی نبود و او یجورایی وانگ را گول زد تا وانگ به تعطیلات برود. اینکه مفیستو در فیلم Spider-Man 3 حضور دارد یا نه مشخص نیست، اما واقعیت این است که شاید این دو صحنه صرفا به هم شباهت داشته باشند و شباهت آن‌ها اتفاقی باشد. در هر حال در بخشی از تریلر روی صورت پیتر پارکر شاخ و عناصر شیطانی قرار داده شده بود که حالا برخی می‌گویند شاید این تصویر به مفیستو اشاره کند! البته خب فعلا باور کردن این نظریه ممکن است باعث ناامیدی دوباره طرفداران شود. پس بهتر است صرفا به آن اشاره و از کنارش عبور کنیم.

مرد نقابدار در پشت بام در سریال دردویل

احتمال حضور دردویل تا نکته جالب دیگر اولین تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home

قبل از اینکه به دو اتفاق مهم تریلر بپردازیم، به دو نکته دیگر اشاره می‌کنیم. آیا دردویل در فیلم Spider-Man: No Way Home حضور دارد؟ یکی از سوالاتی که طرفداران را مشغول کرده حضور یا عدم حضور دردویل در این فیلم است و برخی اعتقاد دارند که مت مورداک احتمالا وکیل پیتر پارکر در فیلم خواهد بود. در طول تریلر با اینکه برخی معتقد هستند شاید نشانه‌ای از حضور مت مورداک بوده باشد، اما متاسفانه چنین موضوعی حقیقت ندارد و در طول تریلر شاهد حضور فیزیکی این شخصیت بودیم و هم نشانه‌ای از حضور این شخصیت وجود داشت. بااین‌حال، احتمال بازگشت دردویل به دنیای سینمایی مارول بسیار زیاد است و باید دید این اتفاق در این فیلم رخ خواهد داد یا خیر.

البته ممکن است حضور مت مورداک با بازی چارلی کاکس بسیار کوتاه و در حد حضور افتحاری باشد و ازطرفی مارول و سونی شاید تصمیم نداشته باشند تا زمان اکران فیلم حضور این شخصیت را تایید کنند یا حتی نشانه‌ای از احتمال حضورش در فیلم بدهند. همچنین اخیرا شایعه‌ای منتشر شده که می‌گوید کینگپین در سریال Hawkeye حضور دارد و این موضوع می‌تواند بی‌ارتباط به احتمال حضور مت مورداک در فیلم جدید اسپایدرمن نباشد. نکته دیگر اولین تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home، زمان پخش آن است. این تریلر در تاریخ ۲۳ آگست پخش شد که درست در تقویم واندا و ویژن در سریال WandaVision این تاریخ با قلب نشانه‌گذاری شده بود که البته دلیل دیگری در سریال داشت:

تقویم واندا و ویژن در قسمت اول سریال WandaVision

اما طرفداران حالا اعتقاد دارند که سریال وانداویژن به سبک انیمیشن سیمپسون‌ها دست به پیش‌بینی آینده زده‌اند و از چند ماه قبل تاریخ انتشار اولین تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home را پیش‌بینی کرده بودند. البته مشخصا این موضوع احتمالا اتفاقی بوده است، اما درنهایت اتفاق جالبی بوده که بد نبود به آن نیز اشاره کنیم. البته اگر بخواهیم یک نکته دیگر به‌جز بازگشت آیرون اسپایدر را اشاره کنیم، در بخش کوتاهی از تریلر لباس سیاه‌رنگ و جدید مرد عنکبوتی نیز قابل مشاهده بود که احتمالا همان لباسی است که استرنج به او داده است.

آلفرد مولینا در نقش دکتر اختاپوس در حال سلام کردن به پیتر پارکر در پایان اولین تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home

بازگشت دکتر اختاپوس تا احتمال حضور گروه شش خبیث در فیلم Spider-Man: No Way Home

اولین تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home با بازی دکتر اختاپوس با بازی آلفرد مولینا به پایان رسید

اولین تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home با بازی دکتر اختاپوس با بازی آلفرد مولینا به پایان رسید تا پایانی جنجالی و غافلگیر کننده‌ای داشته باشد. به‌خصوص اینکه در پایان تریلر اختاپوس به پیتر سلام کرد. در اواخر تریلر شاهد اشاره‌های متعددی به شخصیت‌های شرور مختلفی بودیم که حضور دکتر اختاپوس تنها بخشی از آن است.

در دو صحنه می‌توان رعد و برق را مشاهده کرد که بدون شک به شخصیت الکترو با بازی جیمی فاکس اشاره می‌کند. با اینکه خود الکترو در تصاویر قابل مشاهده نیست، اما اگر به رنگ موج الکتریسیته‌ای که او ایجاد کرده توجه کنید، می‌توانید شاهد رنگ زرد آن باشید. درواقع همان‌طور که قبلا شایعه شده بود، الکترو در فیلم Spider-Man: No Way Home قرار نیست مانند فیلم The Amazing Spider-Man 2 آبی رنگ باشد و به همین ترتیب قدرت او هم دیگر آبی نخواهد بود.

پس می‌توان انتظار داشت که از نظر ظاهری الکترو در این فیلم شباهت بیشتری به نسخه کمیک خود داشته باشد. البته در هر دو صحنه‌ای که در آن به حضور الکترو در فیلم اشاره شده، برخی اعتقاد دارند شخصیت شرور سندمن هم حضور دارد. البته این موضوع برخلاف الکترو هنوز کاملا قطعی نیست و صرفا یک نظریه است، اما باتوجه‌به دو صحنه فوق، احتمال حضور سندمن در فیلم Spider-Man: No Way Home بسیار بالا است. البته برخی اعتقاد دارند که شاید موج الکتریسیته باعث ایجاد چنین چیزی شده و شاید اصلا ارتباطی به سندمن هم نداشته باشد. در تریلر فیلم Spider-Man: 3 شاهد اشاره کامل به حضور گرین گابلین هستیم و برخلاف الکترو، در اینجا صدا خنده ویلم دفو هم کاملا قابل شنیدن است.

الکترو و سندمن در حال تعقیب مرد عنکبوتی در اولین تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home

در این صحنه یک بمب گرین گابلین قابل مشاهده است و در ادامه صدای خنده این شخصیت شرور پخش می‌شود که کاملا مشابه فیلم Spider-Man به کارگردانی سم ریمی است و حالا می‌دانیم که ویلم دفو هم قطعا در فیلم حضور خواهد داشت. همچنین ظاهرا در بخش کوتاهی از تریلر شخصیت لیزارد هم حضور داشته که مانند سندمن، فعلا نمی‌توان با قاطعیت در مورد آن صحبت کرد و باید منتظر اطلاعات بیشتر یا تصاویر بهتری باشیم. البته شاهد حضور فیزیکی گرین گابلین یا الکترو و حتی سندمن و لیزارد نیستیم و شاید در تریلر بعدی فیلم شاهد حضور تمامی اعضای گروه شش خبیث باشیم.

بااینکه مارول یا سونی به‌صورت رسمی حضور گروه Sinister Six در فیلم Spider-Man: No Way Home را تایید نکرده‌اند، اما شواهدی که در تریلر به ما داده شده، این نظریه و شایعه را تقویت می‌کند که در این فیلم قرار است شاهد حضور این گروه باشیم. اما با یک حساب سر انگشتی می‌توان گفت که اعضای گروه شش خبیث در فیلم شامل دکتر اختاپوس، گرین گابلین و الکترو به‌همراه حضور احتمالی سندمن و لیزارد می‌شود، اما سؤال اینجا است که شخصیت ششم چه کسی است؟ جف اسنایدر از کولایدر برای اولین‌بار اعلام کرد که در فیلم Spider-Man: No Way Home قرار است شاهد حضور گروه Sinister Six باشیم که گرین گابلین با بازی ویلم دفو، رهبر این گروه در فیلم خواهد بود.

بمب گرین گابلین در اولین تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home

در طول اولین تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home به اعضای گروه شش خبیث در فیلم اشاره می‌شود

همچنین نام No Way Home ارتباطی به مرد عنکبوتی ندارد و درواقع اشاره‌ای به شخصیت‌های شرور فیلم دارد که راهی برای بازگشت به خانه و دنیای خود ندارند و حالا در تلاش هستند تا با متحد شدن و شکست اسپایدرمن، این جهان را تصاحب کنند. اسنایدر حضور گرین گابلین، دکتر اختاپوس و الکترو را قطعی دانست و البته گفت که ممکن است سندمن، لیزارد و راینو دیگر شخصیت‌های گروه باشند. اگر حرف اسنایدر که تا الان بیشتر آن درست بوده، رنگ واقعیت به خودش بگیرد، پس از سه‌گانه فیلم Spider-Man به کارگردانی سم ریمی شاهد حضور سه شخصیت شرور و از دوگانه فیلم The Amazing Spider-Man به کارگردانی مارک وب نیز شاهد سه شخصیت شرور در فیلم Spider-Man: No Way Home خواهیم بود.

صد البته که حضور راینو فعلا مشخص نیست و در حال حاضر هم اشاره‌ای از او در تریلر وجود نداشت یا هنوز کسی آن را پیدا نکرده است (البته برخی می‌گویند در صحنه حضور هپی در تریلر احتمالا او در حال تماشا کردن راینو است)، اما برخی از طرفداران مرد عنکبوتی امیدوار هستند که عضو ششم یا دو عضو از ۶ عضو این گروه، از دشمنان نسخه MCU اسپایدرمن باشد. شخصیت والچر و میستریو توانسته‌اند جایگاه خوبی را دست و پا کنند و حداقل براساس تریلر فیلم Morbius، برنامه‌های سونی و مارول برای والچر به پایان نرسیده است. بااین‌حال، احتمال حضور داشتن والچر یا اینکه او عضو ششم گروه باشد، کمی ضعیف است، اما میستریو می‌تواند گزینه منطقی‌تری باشد. در هر حال فعلا مشخص نیست که آیا میستریو در فیلم Spider-Man: No Way Home باز خواهد گشت یا او واقعا مرده است، اما او دلایل خوبی می‌تواند برای بودن در این گروه داشته باشد.

اولین نشانه‌های حضور لیزارد در فیلم Spider-Man: No Way Home

گزینه سوم شخصیت اسکورپیون است. در فیلم Spider-Man: Homecoming شاهد حضور مک گارگان با بازی مایکل ماندو بودیم، اما این شخصیت هنوز به شکل رسمی به اسکورپیون تبدیل نشده است. بااین‌حال، او کینه شخصی نسبت به مرد عنکبوتی دارد و بدون شک به‌دنبال گرفتن انتقام از او است. حالا هم که مشخص شده پیتر پارکر همان اسپایدرمن است، اسکورپیون فرصت فوق‌العاده‌ای برای انتقام گرفتن دارد.

بااین‌حال، مشخص نیست که آیا مارول استودیو شخصیت شرور جدیدی را در فیلم معرفی خواهد کرد یا باید بیشتر برای حضور اسکورپیون در MCU و فیلم‌های مرد عنکبوتی صبر کنیم، اما نام No Way Home درواقع به شخصیت‌هایی اشاره دارد که از دنیاهای دیگر به دنیای MCU آمده‌اند و منطقی نیست که شخصیت‌های منفی دیگر فیلم از خود دنیای مرد عنکبوتی تام هالند باشند. گزینه بعدی هم حضور دکتر استرنج شیطانی در تیم شش خبیث است که این فعلا به‌عنوان یک نظریه بامزه عنوان شده است. البته شخصیت‌های دنیای عنکبوتی سونی هم هستند که فعلا بعید است شاهد کراس‌اوری بین این مجموعه‌ها باشیم، اما در آینده کسی چه می‌داند.

اندرو گارفیلد، اما استون، تام هالند، کریستن دانست و توبی مگوایر در فیلم های مختلف مرد عنکبوتی

آیا در فیلم Spider-Man: No Way Home قرار است شاهد حضور نسخه اسپایدرمن توبی مگوایر و اندرو گارفیلد باشیم؟

در اولین تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home خبری از حضور توبی مگوایر و اندرو گارفیلد نبود

بسیاری از طرفداران منتشر تصویر یا حتی نشانه‌ای از حضور توبی مگوایر و اندرو گارفیلد در فیلم Spider-Man: No Way Home بودند، اما خبری از این موضوع نبود تا باعث ناامیدی گروهی از طرفداران شود. صد البته که بسیاری منتظر نمایش سه مرد عنکبوتی درکنار هم در یک قاب بودند، اما حتی اگر این موضوع درست باشد، سونی و مارول بعید است که تا زمان اکران فیلم خیلی تصمیمی برای نمایش آن‌ها در طول یک تریلر داشته باشند.

پیش از این کولایدر تایید کرده بود که توبی مگوایر و اندرو گارفیلد قرار است در فیلم Spider-Man: No Way Home حضور داشته باشند و حتی مدعی شد که کریستن دانست، بازیگر نقش مری جین و اما واتسون، بازیگر نقش گوئن استیسی هم در این فیلم حضور خواهند داشت.

صد البته فعلا خبری از دو نسخه دیگر مرد عنکبوتی در فیلم Spider-Man: No Way Home نیست چه برسه به اینکه مری جین و گوئن استیسی را ببینیم، اما کولایدر تاکنون هر اطلاعاتی را که فاش کرده، درست بوده و بدین ترتیب نباید به‌سادگی از این شایعه هم گذشت. البته نباید خیلی منتظر حضور پر رنگ مری جین یا گوئن استیسی باشیم و احتمالا اگر هم در این فیلم حضور داشته باشند، تنها در لحظات بسیار کوتاهی شاهد حضور آن‌ها خواهیم بود. پیش از این نیز محتوای تریلر فاش شده بود و از قبل هم می‌دانستیم که قرار نیست شاهد حضور این دو نسخه از اسپایدرمن باشیم. ازطرفی حضور دشمنان مرد عنکبوتی نسخه توبی مگوایر و اندرو گارفیلد در فیلم Spider-Man: No Way Home بی‌دلیل نیست و درواقع رویارویی نسخه MCU با این شخصیت‌ها در این حالت که دو نسخه دیگر مرد عنکبوتی در فیلم حضور نداشته باشند، کمی بی‌معنی خواهد شد.

احتمال حضور اندرو گارفیلد و توبی مگوایر در پشت صحنه فیلم Spider-Man: No Way Home

احتمال حضور اندرو گارفیلد در پشت صحنه فیلم Spider-Man: No Way Home

سونی به‌تازگی تصاویری احتمالی از حضور توبی مگوایر و اندرو گارفیلد در پشت صحنه فیلم Spider-Man: No Way Home  را از سطح اینترنت پاک کرده است

درواقع این سؤال پیش می‌آید که چه دلیلی اصلا برای حضور این شخصیت‌ها وجود داشت درحالی که خود مارول می‌توانست از راه دیگری به سراغ گروه شش خبیث می‌رفت. ازطرفی سونی اخیرا تصویری را از سطح اینترنت پاک کرده که در آن ظاهرا اندرو گارفیلد و توبی مگوایر در پشت صحنه فیلم Spider-Man: No Way Home حضور دارند و این می‌تواند احتمال حضور این دو نفر را افزایش دهد.

البته این نکته را هم باید اضافه کنم که حتی در صورت حضور گارفیلد و مگوایر در فیلم، درنهایت این فیلم به تام هالند تعلق دارد و نباید انتظار این را داشته باشید که تمرکز فیلم از نسخه MCU برداشته و روی دو شخصیت دیگری که ممکن است تنها در این فیلم دوباره لباس مرد عنکبوتی را بر تن کنند، گذاشته شود.

البته بدون شک تریلر دیگری از فیلم Spider-Man: No Way Home منتشر خواهد شد که در تریلر دوم هم نباید منتظر حضور پر رنگ آن‌ها باشید و برعکس احتمالا در لحظاتی کوتاه مثل صحنه حضور اختاپوس، احتمالا شاهد حضور اندرو گارفیلد و توبی مگوایر خواهیم بود. در هر حال باید قبول کرد که تشنه نگه داشتن طرفداران برای تماشا حضور این دو شخصیت در فیلم جدید اسپایدرمن، حربه تبلیغاتی جذاب‌تری است که احتمالا هم درنهایت به فروش بیشتر فیلم کمک خواهد کرد. درنهایت توبی مگوایر و اندرو گارفیلد به احتمال بسیار زیاد در فیلم Spider-Man: No Way Home حضور خواهند داشت، اما مشخص نیست چقدر در روند اتفاقات فیلم تأثیرگذار خواهند بود یا چقدر حضور آن‌ها در فیلم پر رنگ است و البته شاید این نظریه هم درست در بیاید و آن هم ادامه یافتن اتفاقات فیلم در قسمت بعدی باشد.

نظر شما در مورد اولین تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home چیست؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده