نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۱۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۹

آریانا گرانده و سینتیا اریوو بازیگران نقش اصلی فیلم Wicked

آریانا گرانده و سینتیا اریوو برای ایفای نقش الفابا و گلیندا در اقتباس سینمایی تئاتر موزیکال The Wicked انتخاب شدند. فرایند فیلم‌برداری این اثر از سال ۲۰۲۲ آغاز می‌شود.

شرکت یونیورسال پیکچرز چند سال پیش از ساخت فیلم Wicked که قرار است یک اقتباس سینمایی از یک تئاتر موزیکال به همین نام اثر استفان شوارتز باشد، خبر داد. حالا بالاخره بازیگران اصلی این فیلم انتخاب شدند که آریانا گرانده، خواننده و بازیگر ۲۸ ساله‌ی آمریکایی و سینتیا اریوو، بازیگر و ترانه‌سرای انگلیسی قرار است در این فیلم موزیکال به ایفای نقش بپردازند. جان ام. چو، کارگردان آثاری همچون In the Heights و Crazy Rich Asians مسئولیت کارگردانی فیلم Wicked را برعهده دارد و فرایند فیلم‌برداری این فیلم از تابستان ۲۰۲۲ شروع خواهد شد.

تئاتر موزیکال Wicked از سال ۲۰۰۳ و در وست اند آغاز شد که بیش از ۵۰ میلیون طرفدار آن را در سراسر جهان تماشا کرده‌اند و همچنان در نیویورک و لندن ادامه دارد. فیلم Wicked داستان گفته نشده از شخصیت‌های فراموش نشدنی و آهنگ‌های دوست داشتنی مجموعه جادوگران شهر آز و پیش از تغییر آن‌ها را روایت خواهد کرد. تئاتر موزیکال Wicked براساس رمان Wicked: The Life and Times of the Wicked Witch of the West اثر گریگوری مک گوایر، ساخته شده که این رمان در سال ۱۹۹۵ منتشر شد و اقتباس سینمایی آن نیز اقتباسی از این رمان خواهد بود.

آریانا گرانده

این نمایش موزیکال داستان دو دوست با نام‌های الفابا و گلیندا را روایت می‌کند که با خصوصیات و دیدگاه‌های مخالف با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند، بر سر یک عشق مشترک رقابت می‌کنند و به دولت فاسد جادوگران واکنش نشان می‌دهند.

سینتیا اریوو اولین‌بار در سال ۲۰۱۸ و به‌همراه ویولا دیویس و الیزابت دبیکی در فیلم Widows حاضر شد. از آن زمان به این سمت، اریوو در آثاری همچون Bad Times at the El Royale و Chaos Walking نقش‌آفرینی کرده و قرار است در ریمیک لایو اکشن پینوکیو نقش Blue Fairy را برعهده داشته باشد. او تاکنون برنده‌ی جوایز Tony Award و یک جایزه گرمی شده است.

اما این نخستین حضور آریانا گرانده در نقش اصلی یک فیلم سینمایی خواهد بود. هرچند او در فیلم جدید Don't Look Up از شبکه نتفلیکس نیز یک نقش مکمل برعهده دارد. آریانا بیشتر با حرفه‌ی خوانندگی خود شناخته می‌شود و تاکنون ۶ آلبوم موسیقی را منتشر کرده است. او بعد از گروه افسانه‌ای بیتلز اولین هنرمند تاریخ است که موفق شده سه رتبه‌ی نخست فهرست ۱۰۰ اثر برتر بیلبورد را به خود اختصاص دهد.

سینتیا اریوو

در ابتدا استیون دالدری به‌عنوان کارگردان این فیلم انتخاب شده بود که سال گذشته خبر جدایی او از این پروژه اعلام شد. فیلم «شرور» ابتدا برای اکران در تاریخ ۱ دی ۱۴۰۰ (۲۲ دسامبر ۲۰۲۱) در نظر گرفته شده بود، اما تولید آن بر اثر ویروس کرونا متوقف شد و از برنامه‌ی اکران آثار شرکت یونیورسال خارج شد.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده