نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۴

احتمال تبدیل شدن Spider-Man: No Way Home به طولانی‌ترین فیلم مرد عنکبوتی

طبق اطلاعات فاش شده، فیلم Spider-Man: No Way Home احتمالا قرار است به طولانی‌ترین فیلم تاریخ شخصیت مرد عنکبوتی تبدیل شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ظاهرا مدت زمان فیلم Spider-Man: No Way Home مشخص شده است. طبق اطلاعات ثبت شده در وب‌سایت سینماهای زنجیره‌ای Ingresso در برزیل، مدت زمان فیلم Spider-Man 3 ظاهرا قرار است ۲ ساعت و ۳۹ دقیقه یا به عبارتی ۱۵۹ دقیقه باشد. البته این سایت خیلی زود زمان فیلم را به عدد صفر تغییر داد، اما پیش از آن طرفداران توانستند تصویر آن را بگیرد و در فضای مجازی به اشتراک بگذارند:

مدت زمان فاش شده فیلم Spider-Man: No Way Home

اگر این مدت زمان درست باشد، فیلم Spider-Man: No Way Home به طولانی‌ترین فیلم اقتباس شده از شخصیت مرد عنکبوتی تبدیل می‌شود که البته خیلی هم نباید از آن تعجب کرد. مدت زمان این فیلم ۲۶ دقیقه از فیلم Spider-Man: Homecoming با مدت زمان ۱۳۳ دقیقه و ۳۰ دقیقه از فیلم Spider-Man: Far From Home با مدت زمان ۱۲۹ دقیقه طولانی‌تر است. پیش از این فیلم The Amazing Spider-Man 2 محصول سال ۲۰۱۴ با مدت زمان ۱۴۱ دقیقه، طولانی‌ترین فیلم شخصیت اسپایدرمن بوده است.

فیلم Spider-Man با مدت زمان ۱۲۱ دقیقه، فیلم Spider-Man 2 با مدت زمان ۱۲۷ دقیقه، فیلم Spider-Man با مدت زمان ۱۳۹ دقیقه و فیلم The Amazing Spider-Man با مدت زمان ۱۳۹ دقیقه، دیگر مدت زمان فیلم‌های اقتباس شده از شخصیت مرد عنکبوتی است. همچنین فیلم Spider-Man: No Way Home می‌تواند به دومین فیلم طولانی دنیای سینمایی مارول تبدیل شود که در حال حاضر فیلم Avengers Endgame با مدت زمان ۱۸۱ دقیقه در رتبه اول قرار دارد.

تام هالند، جیمی فاکس، زندیا، بندیکت کامبربچ، آلفرد مولینا، جیکوب باتالون، مریسا تومی، جی. کی. سیمونز و تونی ریوولوری، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: No Way Home حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌‌اند. مانند دو قسمت گذشته، جان واتس وظیفه کارگردانی و کریس مک‌کنا و اریک سامرز وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Spider-Man 3 را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Spider-Man: No Way Home برای اکران در تاریخ ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر) برنامه‌ریزی شده است.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده