// سه شنبه, ۱۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۳

نقش‌آفرینی رابرت داونی جونیور و مت دیمون در فیلم جدید کریستوفر نولان

رابرت داونی جونیور و مت دیمون جدیدترین بازیگرانی هستند که به کیلین مورفی و امیلی بلانت در فیلم Oppenheimer به کارگردانی کریستوفر نولان اضافه شده‌اند.

رسانه‌ی ددلاین که قبلا خبر از تبدیل شدن کیلین مورفی به جولیوس رابرت اوپنهایمر در فیلم جدید کریستوفر نولان داده بود، امروز گفت مذاکرات نهایی برای پیوستن رابرت داونی جونیور و مت دیمون به این فیلم در حال انجام هستند. سپس هالیوودریپورتر و ورایتی پیوستن این دو نفر به فیلم Oppenheimer را تایید کردند. ددلاین چند روز قبل خبر از مذاکره‌ی امیلی بلانت برای تبدیل شدن به همسر اوپنهایمر در فیلم جدید نولان داد و سپس هالیوودریپورتر خبر پیوستن بلانت به فیلم را اعلام کرد. کیلین مورفی که بارها با نولان همکاری کرده است و خیلی‌ها او را با سریال پیکی بلایندرز می‌شناسند، نقش اصلی را دارد.

فیلم Oppenheimer به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی کریستوفر نولان ساخته می‌شود؛ فیلم‌سازی که اینسپشن، تنت، اینتراستلار، دانکرک، سه‌گانه شوالیه تاریکی، ممنتو و پرستیژ تنها برخی از آثار او هستند. او در این فیلم سراغ بخشی از تاریخ جنگ جهانی دوم با تمرکز روی پروژه‌ی منهتن و جی. رابرت اوپنهایمر، پدر بمب اتم رفته است. فیلم اوپنهایمر در تاریخ ۲۱ ژوئیه ۲۰۲۳ (۳۰ تیر ۱۴۰۲) توسط یونیورسال اکران می‌شود و ۱۰۰ روز پخش سینمایی اختصاصی دارد. رابرت داونی جونیور قرار است نقش لوئیس اشتراوس، رئیس کمیسیون انرژی اتمی آمریکا را در فیلم Oppenheimer بازی کند.

فیلم اوپنهایمر و امیلی بلانت در کنار کریستوفر نولان

همچنین مت دیمون نقش سپهبد لسلی گرووز را در فیلم Oppenheimer بازی خواهد کرد. منبع اقتباس فیلم جدید نولان، کتاب American Prometheus: The Triumph and Tragedy of J. Robert Oppenheimer (پرومتئوس آمریکایی: پیروزی و فاجعه‌ی جی. رابرت اوپنهایمر) به قلم کای برد و مارتین جی. شروین است. هویته ون هویتما، جنیفر لیم و لودویگ گورنسن به ترتیب فیلم‌بردار، تدوین‌گر و آهنگ‌ساز اثر جدید کارگردان بریتانیایی خواهند بود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده