نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۷

به مشکل خوردن مرد عنکبوتی در تصویر جدید فیلم Spider-Man 3

تصویر جدیدی از فیلم Spider-Man: No Way Home منتشر شد که در آن ظاهرا مرد عنکبوتی در مبارزه با دکتر اختاپوس به مشکل خورده است.

مرد عنکبوتی قرار است در فیلم Spider-Man: No Way Home با چند شخصیت منفی از جمله دکتر اختاپوس مواجه شود. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از مبارزه اسپایدرمن با دکتر اختاپوس در فیلم Spider-Man 3 منتشر شد. این تصویر توسط USA Today در دسترس طرفدارها قرار گرفت و گویا لحظه‌ای از فیلم را نشان می‌دهد که در آن مرد عنکبوتی به مشکل خورده است و به یک ماشین ظاهرا بلندشده توسط اختاپوس می‌چسبد. براساس تریلر رسمی، اسپایدی قرار است روی این پل برای اولین‌بار با دکتر اختاپوس ملاقات کند و در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید.

تام هالند در نقش مرد عنکبوتی چسبیده به ماشین در مبارزه با دکتر اختاپوس روی پل در فیلم Spider-Man: No Way Home

گفته می‌شود که تریلر بعدی فیلم Spider-Man: No Way Home اواسط ماه نوامبر و همزمان با اکران فیلم Ghostbusters: Afterlife پخش خواهد شد. در حال حاضر می‌دانیم که در فیلم Spider-Man 3 علاوه‌بر دکتر اختاپوس قرار است شاهد حضور گرین گابلین، الکترو، سندمن و لیزارد نیز باشیم. به‌تازگی هم تصاویری فاش شدند که احتمال حضور نسخه‌های توبی مگوایر و اندرو گارفیلد مرد عنکبوتی را در این فیلم افزایش می‌دهند. در هر حال سونی یا مارول هنوز واکنش رسمی به این اطلاعات و تصاویر فاش شده نداشته‌اند.

تام هالند، جیمی فاکس، زندیا، بندیکت کامبربچ، آلفرد مولینا، جیکوب باتالون، مریسا تومی، جی. کی. سیمونز و تونی ریوولوری، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: No Way Home حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌‌اند. مانند دو قسمت گذشته، جان واتس وظیفه کارگردانی و کریس مک‌کنا و اریک سامرز وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Spider-Man 3 را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Spider-Man: No Way Home برای اکران در تاریخ ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر) برنامه‌ریزی شده است.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده