نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۴

فاش شدن اطلاعات جدید و بسیار مهم از فیلم مرد عنکبوتی 3 با تصاویر غیررسمی

به‌تازگی چند تصویر غیررسمی جدید مرتبط با Spider-Man: No Way Home فاش شده‌اند که ظاهرا حضور نسخه‌های مختلف مرد عنکبوتی و همچنین ظاهر متفاوت گرین گابلین در فیلم را نشان می‌دهند.

ادامه این خبر ممکن است اطلاعاتی از فیلم Spider-Man: No Way Home را فاش کند

طی امروز یا حداقل این هفته انتظار می‌رود تریلر جدید فیلم Morbius پخش شود و طرفداران دنیای مرد عنکبوتی ظاهرا باید برای پخش تریلر بعدی و نهایی فیلم Spider-Man: No Way Home بیشتر صبر کنند. گفته می‌شود که تریلر جدید فیلم Spider-Man 3 قرار است اواسط ماه نوامبر و همزمان با اکران فیلم Ghostbusters: Afterlife پخش شود. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از فیلم جدید مرد عنکبوتی منتشر شده‌اند که ممکن است اطلاعات مهمی را پیش از تایید رسمی فاش کرده باشند.

شخص منتشرکننده‌ی تصاویر می‌گوید که آن‌ها پشت صحنه‌ی تولید فیلم Spider-Man: No Way Home را نشان می‌دهند. در یک تصویر شاهد لباس‌های سه نسخه‌ی متفاوت مرد عنکبوتی درکنار هم هستیم که با گزارش اخیر فاش‌شده مطابقت دارد. طبق این گزارش، لباس‌های نسخه‌ی اندرو گارفیلد و نسخه‌ی توبی مگوایر مانند فیلم‌های خودشان است و تغییر خاصی ندارند. همچنین لباس گرین گابلین نیز در این تصاویر دیده می‌شود که طبق اطلاعات فاش‌شده، نسبت به فیلم اول اسپایدرمن کمی تغییر کرده است. درواقع ظاهرا باتوجه‌به اتفاقات رخ‌داده در پایان فیلم Spider-Man سال ۲۰۰۲، روی بخشی از لباس گرین گابلین می‌توان آسیب‌دیدگی را مشاهده کرد.

لباس سه نسخه متفاوت مرد عنکبوتی در پشت صحنه فیلم Spider-Man: No Way Home

بدلکار گرین گابلین درون لباس این ابرشرور در پشت صحنه فیلم Spider-Man: No Way Home

همچنین در تصاویر فوق می‌توان شاهد نمای بهتری از لباس سیاه و طلایی رنگ مرد عنکبوتی باشیم. علاوه‌براین، تصاویر هنری یا کانسپ آرت جدیدی از فیلم Spider-Man: No Way Home نیز منتشر شده که در آن شاهد طرحی از لباس مرد عنکبوتی توبی مگوایر، دکتر اختاپوس و همچنین گرین گابلین هستیم. البته این نکته را نباید فراموش کرد که این تصاویر هنوز توسط شخص رسمی تایید یا تکذیب نشده و فعلا باید به چشم یک شایعه به آن نگاه کرد و این تصاویر درنهایت ممکن است واقعی نباشند. در ادامه می‌توانید این تصاویر را نیز مشاهده کنید:

تام هالند، جیمی فاکس، زندیا، بندیکت کامبربچ، آلفرد مولینا، جیکوب باتالون، مریسا تومی، جی. کی. سیمونز و تونی ریوولوری، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: No Way Home حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌‌اند. مانند دو قسمت گذشته، جان واتس وظیفه کارگردانی و کریس مک‌کنا و اریک سامرز وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Spider-Man 3 را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Spider-Man: No Way Home برای اکران در تاریخ ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر) برنامه‌ریزی شده است.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده