نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۶

پیوستن صداپیشگان جدید به انیمه Tomb Raider نتفلیکس

فهرست صداپیشه‌های انیمه‌ی سریالی Tomb Raider شبکه‌ی نتفلیکس باری دیگر با پیوستن الن مالدونادو و ارل بایلون گسترش یافت.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که الن مالدونادو، بازیگر فیلم Project Power (پروژه قدرت) و ارل بایلون، صداپیشه‌ی بازی Shadow of the Tomb Raider به جمع صداپیشگان انیمه‌ی سریالی Tomb Raider (مهاجم مقبره) شبکه‌ی نتفلیکس و شرکت لجندری پیکچرز پیوستند. این انیمه براساس مجموعه بازی‌های اکشن ماجراجویی Tomb Raider شرکت اسکوئر انیکس ساخته می‌شود که با انتشار کمیک بوک‌ها و سه فیلم سینمایی گسترش یافته است و در آینده شاهد اکران فیلم سینمایی دیگری نیز از آن خواهیم بود. الن مالدونادو و ارل بایلون در این انیمه به هایلی اتول ملحق می‌شوند که وظیفه‌ی صداپیشگی کاراکتر لارا کرافت را برعهده دارد.

الن مالدونادو و ارل بایلون

این خبر به‌عنوان یکی از اطلاعیه‌های ۲۵امین سالگرد مجموعه‌ی مهاجم مقبره شرکت‌های اسکوئر انیکس، کریستال داینامیکس و ایداس مونترال اعلام شد. این انیمه‌ی سریالی ماجراهای لارا کرافت را پس از حوادث سه‌گانه ریبوت بازی Tomb Raider دنبال می‌کند که برای کاوش وارد قلمروی جدیدی می‌شود. تاشا هیو، نویسنده‌ی آثاری نظیر The Witcher: Blood Origin (ویچر: خاستگاه خون) و Red Sonja (سونیای سرخ) وظیفه‌ی نگارش فیلم‌نامه‌ی انیمه‌ی مهاجم مقبره را برعهده دارد و درکنار دیمیتری ام. جانسون، بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت dj2 Entertainment و تهیه‌کننده‌ی فیلم Sonic the Hedgehog (سونیک خارپُشت)، استفان بوگاج، هاوارد بلیس و جیکوب رابینسون از شرکت تراکتور پنتس به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی آن فعالیت می‌کند.

ارل بایلون دوباره نقش جونا مایاوا، یکی از مورد اعتمادترین دوستان لارا کرافت را در انیمه‌ی Tomb Raider تکرار خواهد کرد و الن مالدونادو در نقش یک همکار و کارشناس فناوری با نام زیپ ظاهر می‌شود. بازی‌های Tomb Raider که کریستال داینامیکس و ایداس مونترال را به‌عنوان سازنده و اسکوئر انیکس را به‌عنوان ناشر می‌شناسند، در ربع قرن عمر خود بالغ‌بر ۸۵ میلیون نسخه فروش داشتند. بازی Shadow of the Tomb Raider آخرین نسخه‌ی این مجموعه‌ی پُرطرفدار به‌حساب می‌آید که در سال ۲۰۱۸ در دسترس بازیکنان قرار گرفت.

الن مالدونادو یکی از بازیگران ثابت سریال Heels (هیلز) شبکه‌ی استارز است. این هنرپیشه‌ی آمریکایی در بازسازی فیلم کمدی موفق House Party (مهمانی خانگی) شبکه‌ی HBO Max نیز نقش‌آفرینی می‌کند و در فیلم Psych 3 (غیب‌گو ۳) نیز حضور خواهد شد. ارل بایلون علاوه‌بر صداپیشگی در مجموعه بازی‌های Tomb Raider، در تئاتر موزیکال کمدی Supportive White Parents و فیلم Lumpia with a Vengeance، برنده‌ی جایزه‌ی تماشاگران در جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم هاوایی سال ۲۰۲۰ نیز به ایفای نقش پرداخته است. شما می‌توانید در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

 


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده