نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۸

تایید حضور دو شخصیت شرور دیگر در فیلم مرد عنکبوتی 3 ؛ انتشار تصاویر جدید

به‌تازگی سونی در مصاحبه با امپایر حضور دو شخصیت شرور دیگر را در فیلم Spider-Man: No Way Home تایید کرده است. همچنین تصاویر جدیدی از این فیلم نیز منتشر شده است.

ادامه این خبر ممکن است اطلاعاتی از فیلم Spider-Man: No Way Home را فاش کند

مجله امپایر شماره جدید خودش را به فیلم Spider-Man: No Way Home اختصاص داده و طی روزهای گذشته تصاویر و اطلاعات جدیدی از این فیلم مورد انتظار را منتشر کرده است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از فیلم Spider-Man 3 منتشر و همچنین حضور دو شخصیت دیگر در این فیلم تایید شده است. طبق نسخه فاش شده مجله امپایر، مارول و سونی در مصاحبه با این مجله رسما حضور دو شخصیت شرور سندمن و لیزارد را در فیلم Spider-Man: No Way Home تایید کرده‌اند.

البته براساس اولین تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home، بسیاری از طرفداران شاهد نشانه‌هایی از حضور این دو شخصیت در قسمت سوم فیلم Spider-Man بودند، اما حضور این دو شخصیت تا به امروز رسما تایید یا تکذیب نشده بود. پیش از این می‌دانستیم که دکتر اختاپوس، گرین گابلین و الکترو در این فیلم حضور خواهند داشت و حالا تکلیف شخصیت آخر مشخص نیست که احتمالا بسیاری از همین الان می‌دانند عضور آخر گروه شش خبیث چه کسی است.

البته امپایر تصاویر بیشتری از فیلم Spider-Man: No Way Home را در شماره جدید خودش به اشتراک گذاشته که در یک تصویر اختاپوس مرد عنکبوتی را گرفته و با بازوهایش در حال فشار دادن سر و بدن او است. این صحنه بدون شک طرفداران را به یاد صحنه‌ای مشابه در فیلم Spider-Man 2 خواهد انداخت. در تصاویر دیگر شاهد تصاویری از پشت صحنه فیلم تا حضور دکتر استرنج و همچنین MJ و جان واتس، کارگردان فیلم هستیم. همچنین ظاهرا بازوهای اختاپوس در فیلم Spider-Man: No Way Home کاملا CGI نیست و از بازوهای واقعی نیز استفاده شده است:

تام هالند، جیمی فاکس، زندیا، بندیکت کامبربچ، آلفرد مولینا، جیکوب باتالون، مریسا تومی، جی. کی. سیمونز و تونی ریوولوری، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: No Way Home حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌‌اند. مانند دو قسمت گذشته، جان واتس وظیفه کارگردانی و کریس مک‌کنا و اریک سامرز وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Spider-Man 3 را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Spider-Man: No Way Home برای اکران در تاریخ ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده