نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۰

فرار مرد عنکبوتی از دست دکتر اختاپوس در تصویر جدید فیلم Spider-Man 3

مجله امپایر شماره جدید خود را به فیلم Spider-Man: No Way Home اختصاص داده و تصاویر جدیدی از فیلم جدید مرد عنکبوتی منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از فیلم Spider-Man: No Way Home منتشر شده است. مجله امپایر به‌تازگی شماره جدید مجله خود را به فیلم Spider-Man 3 اختصاص داده که دو تصویر روی جلد و دو تصویر رسمی جدید از این فیلم مورد انتظار را منتشر کرده است. در تصاویر روی جلد تنها شاهد حضور مرد عنکبوتی هستیم که در این تصاویر به شخصیت‌های شرور فیلم و همچنین دکتر استرنج نیز اشاره شده است. همچنین این تصویر نگاه بهتری از لباس جدید اسپایدرمن در فیلم Spider-Man: No Way Home را ارائه می‌کند.

در اولین تصویر جدید فیلم Spider-Man: No Way Home، شاهد تعقیب مرد عنکبوتی توسط دکتر اختاپوس هستیم که البته تصویر کیفیت جالبی ندارد و همچنین مشخص است که این تصویر ادیت شده است. قابل انتظار است که اختاپوس در این تصویر تنها نباشد و می‌توان انتظار داشت که گرین گابلین هم درکنارش باشد. همچنین در تصویر دیگر مرد عنکبوتی دیده می‌شود که دارای آسیب دیدگی است، اما در هر حال آماده مبارزه با دشمنان خود می‌شود. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

 تام هالند، جیمی فاکس، زندیا، بندیکت کامبربچ، آلفرد مولینا، جیکوب باتالون، مریسا تومی، جی. کی. سیمونز و تونی ریوولوری، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: No Way Home حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌‌اند. همچنین تام هالند از فیلم Spider-Man: No Way Home به‌عنوان آخرین قسمت از سه‌گانه پیتر پارکر در دوران دبیرستان یاد کرده است، اما اگر داستان او ادامه پیدا کند، احتمالا باید شاهد داستان‌های متفاوت‌تری در دوران کالج رفتن پیتر پارکر باشیم.

فیلم Spider-Man: No Way Home برای اکران در تاریخ ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر) برنامه‌ریزی شده است. مانند دو قسمت گذشته، جان واتس وظیفه کارگردانی و کریس مک‌کنا و اریک سامرز وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Spider-Man 3 را بر عهده داشته‌اند.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده