نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۳۴

تریلر جدید فیلم The Batman منتشر شد

طبق انتظار تریلر جدید فیلم The Batman در اختتامیه DC FanDome پخش شد که حاوی تصاویر جذاب و فوق‌العاده زیادی است.

رویداد DC FanDome سال ۲۰۲۱ دقایقی پیش رسما به پایان رسید و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدید فیلم The Batman رسما منتشر شده است. در طول این تریلر شاهد تصاویر بیشتری از فیلم Batman هستیم که در آن نمای بهتری از ریدلر و چند معمایش تا پنگوئن را شاهد هستیم. همچنین در طول تریلر تصاویر بیشتری از کت‌وومن نمایش داده می‌شود که درکنار بتمن، بیشترین بخش از این تریلر به سلینا کایل اختصاص داده شده است.

همچنین آلفرد پنی‌ورث با بازی اندی سرکیس نیز بالاخره در تریلر نمایش داده شد و صد البته صحنه‌های اکشن و تصاویر بصری فوق‌العاده‌ای در طول تریلر از فیلم Batman نمایش داده می‌شود. همچنین حداقل فعلا هیچ نشانه‌ای از حضور جوکر در تریلر یا فیلم The Batman دیده نمی‌شود و تمرکز تریلر روی مبارزه بتمن با ریدلر و پنگوئن است. علاوه‌براین، شاهد بتمنی هستیم که باید با خشم خود مقابله کند و رابطه پیچیده‌ای را نیز با سلینا کایل دارد. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات | تماشا از یوتیوب

رابرت پتینسون در نقش بروس وین ملقب به بتمن، زوئی کراویتز در نقش سلینا کایل ملقب به کت‌وومن، جفری رایت در نقش کمیسر جیمز گوردون، پل دینو در نقش ریدلر، اندی سرکیس در نقش آلفرد پنی‌ورث، کالین فارل در نقش پنگوئن، پیتر سارسگارد در نقش جیل کولسن، جان تورتورو در نقش کارماین فالکون، بری کیوگن در نقش استنلی مرکل و جیمی لاوسون در نقش بلا رئال، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Batman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم بتمن بر عهده مت ریوز بوده است.

فیلم The Batman برای اکران در تاریخ ۴ مارس ۲۰۲۲ (۱۳ اسفند ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. پیش از این اولین تریلر فیلم Batman نیز سال گذشته در رویداد DC FanDome پخش شده بود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده