نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۶

انتشار دو پوستر جدید از فیلم The Batman با بازی رابرت پتینسون

برادران وارنر دو پوستر جدید از فیلم The Batman با بازی رابرت پتینسون را منتشر کرد که در آن شاهد حضور بتمن و ریدلر هستیم.

رویداد DC FanDome سال ۲۰۲۱ فردا شب برگزار خواهد شد و در طول این رویداد قرار است شاهد پخش تریلر جدید فیلم The Batman باشیم. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوسترهای جدیدی از فیلم جدید بتمن منتشر شده است. برادران وارنر امروز دو پوستر جدید از فیلم The Batman را منتشر کرد که باز هم شاهد تم قرمز و سیاه رنگ پوستر هستیم. در پوستر اول بتمن با بازی رابرت پتینسون حضور دارد، اما تمرکز پوستر دوم روی شخصیت ریدلر است که برای بتمن پیام دارد. در ادامه می‌توانید این دو پوستر را مشاهده کنید:

بتمن با بازی رابرت پتینسون در پوستر جدید فیلم The Batman

ریدلر با بازی پل دینو در پوستر جدید فیلم The Batman

روز گذشته نیز برادران وارنر برای تبلیغ نمایش تریلر جدید فیلم The Batman در رویداد DC FanDome، یک تصویر و یک تیزر منتشر کرده بود. پل دینو نقش ریدلر را در فیلم جدید بتمن بازی کرده است، اما این تنها حضور ریدلر در سینما نیست و پیش از این جیم کری در فیلم Batman Forever نقش ریدلر را بازی کرده بود. بااین‌حال، ریدلر در فیلم Batman قرار است ظاهر متفاوت‌تری داشته باشد و با طرح ماسکی که دارد، بیشتر شبیه به یک قاتل زنجیره‌ای است.

رابرت پتینسون، زوئی کراویتز، جفری رایت، پل دینو، اندی سرکیس، کالین فارل، پیتر سارسگارد، جان تورتورو، بری کیوگن و جیمی لاوسون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Batman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه‌بر تریلر جدید فیلم بتمن، فیلم‌های دیگر DC که شامل فیلم Black Adam، فیلم The Flash، فیلم Aquaman and the Lost Kingdom و فیلم Shazam! Fury of the Gods می‌شوند قرار است در رویداد امسال نیز حضور داشته باشند که قابل انتظار است اطلاعات بیشتری از این فیلم‌ها یا حتی تصاویری از آن‌ها منتشر شود.

فیلم The Batman برای اکران در تاریخ ۴ مارس ۲۰۲۲ (۱۳ اسفند ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم بتمن بر عهده مت ریوز بوده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده