نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۲

نمایش ملاقات مرد عنکبوتی با دکتر استرنج در تصاویر جدید فیلم Spider-Man 3

تصاویر جدیدی از فیلم Spider-Man: No Way Home منتشر شده است که در آن شاهد حضور مرد عنکبوتی به‌همراه دکتر استرنج و MJ هستیم.

ماه گذشته سرانجام مارول استودیو و سونی اولین تیزر تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home را منتشر کردند. این تریلر با اینکه توانست طرفداران را بسیار هیجان‌زده و حتی رکوردشکنی کند، اما باز هم اطلاعات خیلی زیادی را فاش نکرد و درواقع تریلر تا حد زیادی محافظه‌کارانه بود. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از فیلم Spider-Man 3 منتشر شده است. مجله EW به‌تازگی دو تصویر جدید از فیلم Spider-Man: No Way Home را منتشر کرده است که در تصویر اول شاهد فرار مرد عنکبوتی با MJ از روی پل هستیم:

فرار مرد عنکبوتی با بازی تام هالند و MJ با بازی زندیا از روی پل در فیلم Spider-Man: No Way Home

پیش از این شاهد نمایش این صحنه در تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home بودیم که ظاهرا اسپایدرمن به‌دنبال راه فراری از دست نیروهای پلیس به‌همراه MJ است. در تصویر دوم شاهد حضور مرد عنکبوتی روی ماشین هستیم که در پشت سر او دکتر استرنج دیده می‌شود. البته به‌نظر نمی‌رسد که این صحنه درواقع ملاقات آن‌ها در طول فیلم باشد و حتی ظاهرا استرنج از آمدن اسپایدی ناراحت است:

مرد عنکبوتی با بازی تام هالند در برابر خانه دکتر استرنج با بازی بندیکت کامبربچ در فیلم Spider-Man: No Way Home

براساس تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home، اسپایدرمن تلاش می‌کند تا چیزی را از استرنج بگیرد و در مقابل استرنج نیز به او ضربه‌ای را وارد خواهد کرد. در هر حال نظریه‌های زیادی در مورد این صحنه وجود دارد، اما تا زمان عرضه فیلم نمی‌توان با قاطعیت در مورد آن صحبت کرد. همچنین تام هالند از فیلم Spider-Man: No Way Home به‌عنوان آخرین قسمت از سه‌گانه پیتر پارکر در دوران دبیرستان یاد کرده است، اما اگر داستان او ادامه پیدا کند، احتمالا باید شاهد داستان‌های متفاوت‌تری در دوران کالج رفتن پیتر پارکر باشیم.

فیلم Spider-Man: No Way Home برای اکران در تاریخ ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر) برنامه‌ریزی شده است. مانند دو قسمت گذشته، جان واتس وظیفه کارگردانی و کریس مک‌کنا و اریک سامرز وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Spider-Man 3 را بر عهده داشته‌اند. تام هالند، جیمی فاکس، زندیا، بندیکت کامبربچ، آلفرد مولینا، جیکوب باتالون، مریسا تومی، جی. کی. سیمونز و تونی ریوولوری، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: No Way Home حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌‌اند.


منبع TheDirect
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده