نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۸

انتشار تریلر نهایی فیلم Dune با بازی تیموتی شالامی و زندیا

برادران وارنر تریلر جدید و نهایی فیلم Dune را منتشر کرد که در آن طرفداران را آماده یک فیلم حماسی و بلاک‌باستری می‌کند.

مدتی می‌شود که اکران جهانی فیلم Dune آغاز شده است. این فیلم تاکنون ۱۰۳.۹ میلیون دلار در گیشه فروش کرده که عملکرد بسیار خوبی برای این فیلم علمی تخیلی توصیف شده است. باتوجه‌به شروع خوب فیلم تل‌ماسه در چند گیشه مختلف، بسیاری به فروش این فیلم در بازارهای بزرگ دیگر مثل آمریکا، بریتانیا و چین امیدوارتر شده‌اند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدید و نهایی فیلم Dune منتشر شده است.

بیشتر تصاویر تریلر جدید فیلم Dune را در تریلرهای قبلی دیده بودیم، اما تصاویر بیشتری از اتفاقات فیلم نیز در طول تریلر نمایش داده می‌شود که تمرکز آن روی صحنه‌های احساسی و حماسی فیلم است. همچنین در پایان تریلر شخصیت چانی با بازی زندیا به پاول آترییدز با بازی تیموتی شالامی می‌گوید که این تازه شروع داستان است. در ادامه می‌توانید تریلر جدید فیلم Dune را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم Dune تنها قرار است حدود نیمی از رمان تل‌ماسه اثر فرانک هربرت را پوشش دهد و از همین الان ساخت قسمت دوم این فیلم علمی تخیلی نیز تایید شده که ساخت آن بستگی به عملکرد قسمت اول دارد. گفته می‌شود اخبار ساخت فیلم Dune 2 تا پیش از پایان سال ۲۰۲۱ اعلام خواهد شد. بااین‌حال، ویلنوو از علاقه خود به ساخت فیلم‌های بیشتر از دنیای Dune خبر داده و حتی دوست دارد دوگانه آن به یک سه‌گانه تبدیل شود. در ادامه می‌توانید پوستر جدید و اختصاصی نمایش فیلم Dune در سینماهای RealD 3D را نیز مشاهده کنید:

پوستر جدید و اختصاصی نمایش فیلم Dune در سینماهای RealD 3D

تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، اسکار آیزاک، استلان اسکارشگورد، جاش برولین، خاویر باردم، زندیا، جیسون موموآ، دیو باتیستا، ديويد دستمالچيان، چانگ چن و شارلوت رمپلینگ، از جمله بازیگرانی هستند که در ریبوت فیلم Dune حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. دنی ویلنوو، کارگردان آثاری چون فیلم Enemy، فیلم Prisoners، فیلم Sicario، فیلم Arrival و فیلم Blade Runner 2049، وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته که علاوه‌بر کارگردانی، ویلنوو به‌همراه اریک راث و جان اسپیتز، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم «تل‌ماسه» را نیز بر عهده داشته است.

فیلم Dune برای اکران در تاریخ ۲۲ اکتبر (۳۰ مهر) برنامه‌ریزی شده است. همزمان با اکران، این فیلم علمی تخیلی قرار است ازطریق HBO Max نیز پخش شود.


منبع Complex
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده