نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۷

بحث کردن مت دیمون با جودی کومر در ویدیو جدید فیلم The Last Duel

ویدیو جدیدی از فیلم The Last Duel منتشر شده است که در آن شخصیت مت دیمون با جودی کومر در مورد پیامدهای دوئل بحث می‌کنند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، استودیوی قرن بیستم ویدیو جدیدی از فیلم The Last Duel را منتشر کرده است. در این ویدیو شاهد بحث کردن ژان دو کاروژ با بازی مت دیمون و مارگریت با بازی جودی کومر در مورد پیامدهای وحشتناک شکست احتمالی ژان هستیم. مارگریت در ادامه به ژان خاطر نشان می‌کند که او نیز در صورت شکست ژان با مرگ روبه‌رو خواهد شد و در صورت شکست دوئل، فرزند آن‌ها یتیم خواهد شد. در ادامه می‌توانید ویدیو جدید فیلم آخرین دوئل را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

اتفاقات The Last Duel در فرانسه قرن چهاردهم میلادی جریان خواهد داشت و یک داستان انتقامی را دنبال می‌کند و تمرکز آن روی دو شوالیه است. این فیلم داستان شوالیه‌ای را دنبال می‌کند که از جنگ برگشته و متوجه بی‌حرمتی شوالیه دیگر به همسرش می‌شود. با درخواست شوالیه اول از پادشاه فرانسه، مبارزه‌ای برای اجرای عدالت ترتیب داده می‌شود که اگر شوالیه اول پیروز شود، شوالیه دوم به کام مرگ فرستاده و مجازات خواهد شد، اما اگر شوالیه دوم پیروز شود، ادعای زن برای بی‌حرمتی رد خواهد شد و در ادامه او در معرض خطر سوزاندن قرار می‌گیرد.

فیلم آخرین دوئل براساس رمان The Last Duel: A True Story of Trial by Combat in Medieval France اثر اریک یاگر تولید شده است. مت دیمون، آدام درایور، بن افلک، جودی کومر، هریت والتر، ناتانیل پارکر، سم هزلدین، مایکل مک‌الاتون، الکس لاوتر، مارتون چوکاش، ژلیکو ایوانک، کلایو راسل، آدام ناگایتیس و باسکو هوگن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم آخرین دوئل حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند. ریدلی اسکات، کارگردان نامزد دریافت ۴ جایزه اسکار وظیفه کارگردانی فیلم آخرین دوئل را براساس فیلمنامه‌ای از بن افلک، مت دیمون و نیکول هولوفسنر بر عهده داشته است.

 فیلم The Last Duel برای اکران در تاریخ ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر) برنامه‌ریزی شده است. فیلم آخرین دوئل در جشنواره فیلم ونیز نمایش داده شد و نقدهای متوسطی را از منتقدان دریافت کرده است. همچنین فیلم House of Gucci، دیگر ریدلی اسکات در طی سال جاری میلادی است. او سپس قرار است فیلم Kitbag با بازی واکین فینیکس و جودی کومر را کارگردانی کند و در ادامه به سراغ کارگردانی فیلم Gladiator 2 خواهد رفت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده