نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۴

نمایش یک تهدید شیطانی در تریلر جدید فصل چهارم سریال Stranger Things

نتفلیکس تیزر تریلر دیگری از فصل چهارم سریال Stranger Things را منتشر کرده است که در آن به یک تهدید شیطانی جدید اشاره می‌کند.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تیزر تریلر جدیدی از سریال Stranger Things 4 منتشر شده است. در طول رویداد TUDUM نتفلیکس تریلر جدیدی از فصل چهارم سریال Stranger Things را منتشر کرده که در طول این تریلر شاهد معرفی یک تهدید جدید شیطانی هستیم که در طول آن به خانه ویکتور کریل با بازی رابرت انگلوند می‌رویم و با این شخصیت و گذشته او بیشتر آشنا می‌شویم. در حساب توییتر سریال Stranger Things مشخص شده که او از دهه ۵۰ میلادی و پس از ارتکاب جنایتی هولناک در بیمارستان روانی بستری و محبوس است.

او ظاهرا خانواده خودش را کشته است؛ اگرچه نشانه‌هایی از دنیای وارونه در خانه او دیده می‌شود که ممکن است ارتباطی با این اتفاق داشته باشد. پیش از این نتفلیکس سه تیزر تریلر دیگر از فصل چهارم سریال Stranger Things را منتشر کرده بود و حالا ظاهرا برادران دافر از وجود یک تیزر تریلر دیگر نیز خبر داده‌اند که در آینده پخش خواهد شد. این تریلرها ظاهرا به خط‌های داستانی مختلف فصل جدید این سریال اشاره می‌کنند و حالا می‌توانید در ادامه تریلر جدید سریال Stranger Things 4 را که حاوی ارجاعات جالبی نیز است، تماشا کنید:

تماشا از یوتیوب

شخصیت‌های فصل چهارم سریال Stranger Things در حال دورچرخه سواری در شب در هاوکینز

میلی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، کلب مک‌لاگلین، نوآ اشنپ، وینونا رایدر، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، کارا بوینو، پرایا فرگوسن، برت گلمن، رابرت انگلاند، جیمی کمپبل بور، ادورادو فرانکو، جوزف کوئین، ایمیبث مک‌نالتی، مایلز ترویت، رجینا تینگ چن و گریس ون دین، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. قابل انتظار است که این سریال برای فصل پنجم و احتمالا پایانی نیز تمدید شود. مانند سه فصل گذشته وظیفه ساخت فصل چهارم سریال Stranger Things نیز بر عهده برادران دافر خواهد بود.

فصل چهارم سریال Stranger Things در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۲۲ از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده