نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۷

انتشار اولین تریلر فیلم علمی تخیلی جدید اپل با بازی تام هنکس

اپل اولین تریلر فیلم Finch با بازی تام هنکس را منتشر کرد که در آن شاهد ماجراجویی یک انسان با یک سگ و ربات هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم Finch (فینچ) منتشر شده است. اپل امروز اولین تریلر این فیلم علمی تخیلی را منتشر کرد که در آن شاهد ماجراجویی فینچ با بازی تام هنکس با یک سگ هستیم که در ادامه شخصیت هنکس یک ربات را برای نگهداری از سگش می‌سازد و حالا این سه یک ماجراجویی در دنیای پسا آخرالزمانی را آغاز می‌کنند. بسیاری از طرفداران به شوخی از فیلم Finch به‌عنوان دنباله فیلم Cast Away یاد می‌کنند و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر تریلر، اپل اولین پوستر فیلم Finch را نیز منتشر کرده است که در این پوستر شاهد حضور تام هنکس به‌همراه ربات و سگ هستیم و در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر نیز باشید: 

تام هنکس به همراه ربات و سگ در پوستر فیلم Finch

فیلم Finch داستان فینچ، آخرین انسانی را که روی زمین باقی مانده است، روایت می‌کند. او یک مخترع محسوب می‌شود که حالا با بیماری خود دست‌وپنجه نرم می‌کند. همان‌طور که فینچ باید با مرگ خود مواجه شود، او باید یک ربات برای مراقبت از سگ خود که تنها چیزی است که او واقعا در این دنیا دوست دارد، بسازد. فینچ باید ربات را آموزش دهد تا به اندازه کافی مانند یک انسان به‌نظر برسد تا بتواند از سگ او مراقبت کند. فینچ همچنین باید تلاش کند که سگ خود را متقاعد کند که این ربات را به‌عنوان سرپرست و دوست خود بپذیرد.

تام هنکس، بازیگر برنده ۲ جایزه اسکار، نقش فینچ را در فیلم Finch بر عهده دارد. کلب لندری جونز، سمیرا وایلی، لورا هری‌یر و اسکیت اولریش، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم فینچ حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی فیلم Finch بر عهده میگل ساپوچنیک، کارگردان سریال Game of Thrones بوده است و کریگ لاک، نویسنده تازه‌کار سینما و آیور پاول، تهیه‌کننده فیلم Alien و فیلم Blade Runner، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم فینچ را بر عهده داشته‌اند. 

فیلم Finch قرار است در تاریخ ۵ نوامبر (۱۴ آبان) از شبکه اپل تی‌وی پلاس پخش شود. 


منبع EW
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده