نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۷

افزایش احتمال حضور ونوم با بازی تام هاردی در دنیای سینمایی مارول

به‌تازگی تصویری منتشر شده که در آن تام هاردی، بازیگر نقش ونوم کلاهی با لوگو فیلم Spider-Man: No Way Home را روی سر دارد.

از زمان ساخت فیلم Venom، شایعات زیادی مبنی‌بر حضور ونوم با بازی تام هاردی در دنیای سینمایی مارول شنیده می‌شود و حتی اخباری مبنی‌بر حضور تام هالند، بازیگر نقش مرد عنکبوتی در فیلم Venom یا دنباله این فیلم نیز شنیده شده بود. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این شایعات دوباره قوت گرفته‌اند. لین اودینگ که یک کارگردان و بدلکار است، به‌تازگی تصویری را منتشر کرده است که در آن او درکنار تام هاردی دیده می‌شود. نکته جالب این تصویر کلاه روی سر هاردی است که لوگو فیلم Spider-Man: No Way Home روی آن قابل مشاهده است:

تام هاردی با کلاهی با لوگو فیلم Spider-Man: No Way Home

اودینگ مدت کوتاهی بعد این تصویر را پاک کرده است، اما شاید سؤال بسیاری از طرفداران این باشد که اگر هاردی خیلی اتفاقی این کلاه را روی سر دارد و ارتباطی به فیلم Spider-Man: No Way Home ندارد، پس چرا اودینگ این تصویر را پاک کرده است؟ البته این تصویر ممکن است معنای خاصی نداشته باشد و هاردی صرفا این کلاه را روی سر خود گذاشته باشد، اما باز این امکان وجود دارد که هاردی برای لحظاتی کوتاه در فیلم Spider-Man: No Way Home حضور داشته باشد و نقش ونوم را بازی کند.

این موضوع باتوجه‌به اتفاقات این فیلم نیز خیلی عجیب نخواهد بود. همچنین یکی از طرفداران با انتشار تصویری فاش کرد که هاردی همان کلاهی را روی سر گذاشته که اعضای تیم تولید فیلم Spider-Man: No Way Home از آن استفاده کرده‌اند و این می‌تواند احتمال حضور ونوم و همکاری او با دکتر اختاپوس و گرین گابلین را در این فیلم افزایش دهد:

کلاه اعضای تیم تولید فیلم Spider-Man: No Way Home

البته پیش از این متوجه شده بودیم که در فیلم Spider-Man: No Way Home قرار است شاهد حضور دکتر اختاپوس، گرین گابلین، الکترو، سندمن و لیزارد باشیم و در حال حاضر شخصیت ششم گروه ۶ خبیث مشخص نیست و حالا بسیاری از طرفداران اعتقاد دارند که ممکن است ونوم شخصیت ششم این گروه باشد. البته در صحنه‌ای که برخی اعتقاد دارند به حضور لیزارد در تریلر فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست اشاره شده، برخی معتقد هستند که این شخصیت ممکن است ونوم بوده باشد.

فیلم Spider-Man: No Way Home برای اکران در تاریخ ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر) برنامه‌ریزی شده است. همچنین فیلم Venom: Let There Be Carnage قرار است در تاریخ ۱ اکتبر (۹ مهر) اکران شود. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده