نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۸

انتشار اولین تریلر انیمیشن Aquaman

شبکه HBO Max اولین تریلر انیمیشن Aquaman: King of Atlantis را منتشر کرده که در پایان تاریخ شروع پخش این سریال انیمیشنی نیز مشخص شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر انیمیشن Aquaman: King of Atlantis منتشر شده است. در اولین تریلر انیمیشن Aquaman شاهد سبک و حتی لحن متفاوت آن با دیگر انیمیشن‌های دی سی هستیم که به خوبی یک سریال انیمیشنی ماجراجویی و خانوادگی را نشان می‌دهد. همچنین در پایان تریلر مشخص شد که پخش سریال Aquaman: King of Atlantis از تاریخ ۱۴ اکتبر (۲۲ مهر) از شبکه HBO Max آغاز خواهد شد و هر هفته، یک قسمت منتشر شود. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

سریال Aquaman: King of Atlantis یک مینی سریال سه قسمتی است که توسط استودیوی انیمیشن‌سازی برادران وارنر تولید شده که قرار است به روزهای اول پادشاهی آکوامن بپردازد و بررسی کند و نشان دهد که انجام این کار حداقل در روزهای اول آسان نیست و از طرفی او باید با برادر شیطانی و ناتنی خود که سعی دارد تا آتلانتیس را دوباره باز پس بگیرد و همچنین موجودات باستانی که مشکلات زیادی برای ساکنان زیر دریا ایجاد کرده و از خطرات همیشگی زیر دریا هستند،‌ نیز مواجه شود.

اگر آکوامن می‌خواهد که ثابت کند فرد درستی برای این کار است، او باید مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرد و همچنین به توصیه‌های ولکو و مرا نیز اعتماد کند و همچنین شاهد بررسی علاقه آکوامن و مرا به یکدیگر نیز خواهیم بود. ویکتور کورترایت با سابقه کار روی انیمیشن Thundercats Roar و مارلی هالپرن گریزر با سابقه نوشتن فیلمنامه انیمیشن Batman vs Teenage Mutant Ninja Turtles، به‌عنوان شورانر و تهیه‌کننده اجرایی در سریال Aquaman: King of Atlantis حضور دارند. 

جیمز وان، کارگردان هر دو قسمت فیلم Aquaman، به‌عنوان تهیه‌کننده در این انیمیشن با برادران وارنر و HBO Max همکاری کرده است. همچنین کوپر اندروز صداپیشگی آکوامن، جیلیان جیکوبز صداپیشگی شاهزاده مرا، توماس لنون صداپیشگی ولکو و دینا اسنایدر صداپیشگی اوشن مستر را انیمیشن Aquaman: King of Atlantis بر عهده داشته‌اند.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده