نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۶

اولین تریلر فیلم Don't Look Up نتفلیکس با بازی لئوناردو دی کاپریو و جنیفر لارنس

شبکه نتفلیکس اولین تیزر تریلر فیلم Don't Look Up با بازی لئوناردو دی کاپریو و جنیفر لارنس و به کارگردانی آدام مک‌کی را منتشر کرد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، نتفلیکس اولین تیزر تریلر فیلم Don't Look Up را منتشر کرده است. این فیلم پر ستاره داستان دو ستاره‌شناس خرده‌پا و معمولی را دنبال می‌کند که وارد تور رسانه‌ای می‌شوند تا به جهان راجع به یک شهاب سنگی عظیم هشدار بدهند؛ شهاب سنگی که در حال نزدیک شدن به زمین است و مطابق مطالعات آن‌ها به‌زودی کره‌ی خاکی و تمام ساکنین آن را نابود خواهد کرد. در طول اولین تریلر فیلم Don't Look Up شاهد حضور ستارگان زیادی هستیم و بیشتر با اتفاقات این فیلم مورد انتظار آشنا می‌شویم. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات | تماشا از یوتیوب

جنیفر لارنس، لئوناردو دی‌ کاپریو، کریس ایوانز، راب مورگان، مریل استریپ، کیت بلانشت، جونا هیل، هیمش پاتل، تیموتی شالامی، آریانا گرانده، کید کادی، تومر سیسلی، متیو پری، تایلر پری، ملانی لینسکی و ران پرلمن از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Don't Look Up حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. آدام مک کی، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم The Big Short، فیلم Anchorman: The Legend of Ron Burgundy، فیلم Step Brothers، فیلم The Other Guys و فیلم Vice، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Don't Look Up را بر عهده داشته است.

فیلم Don't Look Up قرار است در تاریخ ۲۴ دسامبر (۳ دی) از شبکه نتفلیکس پخش شود، اما پیش از اکران، این فیلم کمدی سیاه و پر ستاره نتفلیکس قرار است اکران محدودی را از تاریخ ۱۰ دسامبر (۱۹ آذر) تجربه کند. نتفلیکس امید زیادی به موفقیت فیلم Don't Look Up در فصل جوایز امسال دارد. 


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده