نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۹

انتشار اولین تریلر فیلم The Guilty نتفلیکس با بازی جیک جیلنهال

شبکه نتفلیکس اولین تریلر فیلم The Guilty با بازی جیک جیلنهال و به کارگردانی آنتوان فوکوآ را منتشر کرد که اتفاقات آن در یک مرکز فوریت‌های پلیس ۹۱۱ رخ می‌دهد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم The Guilty منتشر شده است. نتفلیکس امروز اولین تریلر فیلم گناهکار را منتشر کرده است که در طول تریلر شاهد فضای پر تنشی هستیم که شخصیت جو بایلر با بازی جیک جیلنهال در تلاش است تا به زنی مرموز کند. اتفاقات این فیلم در طول یک روز و در یک مرکز فوریت‌های پلیس ۹۱۱ رخ می‌دهد که جو بایلر اپراتور این مرکز است و در تلاش است تا به این زن که در موقعیت خطرناکی قرار گرفته، کمک کند. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

جیک جیلنهال، ایتن هاک، پیتر سارسگارد، رایلی کیو، پل دینو، بایرون بوورز، دیوید کاستانیدا، کریستینا ویدال، آدریان مارتینز، دواین جوی راندولف، بیل بر، بو نپ و ادی پترسن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Guilty حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. آنتوان فوکوآ، کارگردان آثاری چون فیلم Training Day، فیلم The Equalizer و فیلم Southpaw وظیفه کارگردانی فیلم گناهکار را براساس فیلمنامه‌ای از نیک پیزولاتو، خالق سریال True Detective بر عهده داشته است.

فیلم The Guilty درواقع نسخه آمریکایی فیلمی دانمارکی به همین نام است که این فیلم در سال ۲۰۱۸ اکران شود و منتقدان به تحسین این فیلم پرداختند. همچنین دانمارک فیلم گناهکار را به‌عنوان نماینده خود برای بخش اسکار بهترین فیلم بین‌المللی ۹۱امین دوره جوایز اسکار معرفی کردند که در فهرست نهایی حضور نداشت. در ادامه می‌توانید پوستر فیلم The Guilty را نیز مشاهده کنید:

اولین پوستر فیلم The Guilty با بازی جیک جیلنهال

فیلم The Guilty قرار است در تاریخ ۱ اکتبر (۹ مهر) از شبکه نتفلیکس پخش شود. پیش از پخش از این سرویس استریم، فیلم گناهکار از تاریخ ۲۴ سپتامبر (۲ مهر) قرار است اکران محدودی را نیز تجربه کند. علاوه‌براین، فیلم The Guilty روز شنبه هفته آینده در جشنواره فیلم تورنتو نمایش داده خواهد شد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده