نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۳

سقوط قطار در ویدیو جدید از پشت صحنه فیلم Mission Impossible 7 با بازی تام کروز

ویدیو جدیدی از پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم Mission Impossible 7 با بازی تام کروز منتشر شده که در آن شاهد سقوط قطار از روی پل هستیم.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Mission Impossible 7 همچنان در انگلستان ادامه دارد و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیو جدیدی از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید این فیلم اکشن و فوق‌العاده مورد انتظار منتشر شده است. در این ویدیو شاهد سقوط کنترل شده یک قطار از روی پل به پایین دره هستیم. این صحنه در دربی‌شر در انگلستان فیلم‌برداری شده که گفته می‌شود تام کروز برای دیدن و بررسی صحنه در مکان حاضر بود. ظاهرا کروز با هلیکوپتر شخصی خود به این منطقه پرواز کرده است. در ادامه می‌توانید ویدیو جدید فیلم مأموریت غیر ممکن 7 را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

مراحل فیلم‌برداری و تولید قسمت هفتم فیلم Mission Impossible بارها به علت شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا متوقف شده و ظاهرا مراحل تولید آن به اواخر خود نزدیک شده است. اگر اخبار این فیلم اکشن را دنبال کرده باشید، احتمالا شاهد تصاویری از صحنه اکشن روی قطاری در فیلم Mission Impossible 7 بوده‌اید که قطار فوق، شباهت زیادی به قطار سقوط کرده از روی پل دارد و احتمالا این دو صحنه مشابه هستند. در ادامه می‌توانید تصاویری از سقوط قطار در پشت صحنه قسمت جدید فیلم مأموریت غیر ممکن را نیز مشاهده کنید:

تام کروز، ربکا فرگوسن، هایلی اتول، اسای مورالس، پام کلمنتیئف، شیا ویگهام، سایمون پگ، هنری چرنی، ونسا کربی، وینگ ریمز،  کری الویس، ایندیرا وارما، راب دلینی، چارلز پارنل و مارک گیتیس، از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت‌ هفتم فیلم Mission Impossible حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کریستوفر مک‌‌کوری که پیش از این وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Mission Impossible: Rogue Nation و فیلم Mission Impossible: Fallout را بر عهده داشته، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه دو قسمت جدید فیلم Mission Impossible نیز بازگشته است.

فیلم Mission Impossible 7 قرار است در تاریخ ۲۷ می ۲۰۲۲ (۶ خرداد ۱۴۰۱) روی پرده‌های سینما برود. همچنین فیلم Mission Impossible 8 قرار است در تاریخ ۷ ژوئیه ۲۰۲۳ (۱۶ تیر ۱۴۰۲) اکران شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده