نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۶

احتمال پخش سریال Alien در سال ۲۰۲۳ تا انتشار اطلاعات جدید

جان لندگراف، رئیس شبکه FX اخیرا در مورد سریال Alien و زمان حدودی پخش این سریال صحبت کرده و اطلاعات جدیدی را به اشتراک گذاشته است.

آذر گذشته بود که دیزنی از ساخت سریالی براساس مجموعه فیلم Alien خبر داد که نوآ هاولی، سازنده سریال Fargo و سریال Legion وظیفه ساخت سریال بیگانه را بر عهده گرفته است. این سریال توسط شبکه FX تولید می‌شود و ازطریق برنامه FX on Hulu روی شبکه هولو پخش خواهد شد. حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از سریال بیگانه منتشر شده است. جان لندگراف، رئیس شبکه FX در حاشیه تور تابستانی مطبوعات تلویزیونی گفت که سریال Alien بخشی از جهان سینمایی این مجموعه فیلم ترسناک خواهد بود و همچنین دارای موارد جدیدی نیز است.

لندگراف گفت: «من احساس می‌کنم شبکه FX آگاهی کاملی از این جهان سینمایی و انعطاف پذیری بالای آن دارد. ما می‌دانیم که این جهان سینمایی فوق‌العاده توسط ریدلی اسکات خلق و با جیمز کامرون و دیگران ادامه پیدا کرده است. بنابراین در سریال Alien قرار است شاهد ویژگی‌های اصلی این مجموعه به‌همراه ایده‌های جدید، منحصر‌به‌فرد و اورجینال نوآ هاولی باشیم. همچنین من فکر می‌کنم این سریال مانند بخشی از یک جهان سینمایی است که از قوانین Alien که با آن آشنا هستید، پیروی می‌کند.»

لوگو سریال Alien/بیگانه شبکه آنلاین هولو و شبکه FX به نویسندگی نوآ هاولی

هاولی به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی، شورانر و نویسنده در سریال Alien حضور دارد که پیش از این با شبکه FX در سریال فارگو و سریال Legion همکاری کرده بود. همچنین طرفداران باید کمی بیشتر برای بازگشت زنومورف‌ها صبر کنند و لندگراف گفت که این سریال ممکن است در سال ۲۰۲۳ پخش شود، اما هنوز این تاریخ قطعی نیست. لندگراف در مورد زمان احتمالی پخش سریال Alien گفت:

«من به شروع پخش سریال Alien در سال ۲۰۲۳ خوش‌بین هستم. این سریال احتمالا در سال ۲۰۲۳ پخش خواهد شد، اما ما می‌خواهیم کارمان را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم. فعلا تنها می‌توانم بگویم که به یک گنجینه گرانبها دسترسی پیدا کردیم و این اتفاقی نیست که در شبکه FX زیاد رخ دهد. بنابراین ما برای انجام درست این کار هر زمانی را که لازم باشد، صرف خواهیم کرد.»

لندگراف در پایان اشاره کرد که مراحل طراحی‌ها و ساخت لوکیشن‌ها و سازه‌های دنیای سریال به خوبی در حال انجام است که آن‌ها قرار است سازه‌های گسترده و زیادی را برای سریال Alien تولید کنند. قابل انتظار است مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال بیگانه از سال آینده آغاز شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده