نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۰

حضور مرد عنکبوتی و دکتر استرنج در تصاویر تبلیغاتی جدید فیلم Spider-Man 3

تصاویر جدیدی از محصولات تبلیغاتی مرتبط با فیلم Spider-Man: No Way Home فاش شده که در آن شاهد حضور مرد عنکبوتی و دکتر استرنج هستیم.

همچنان خبری از انتشار اولین تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home نیست و طرفداران مدت زمان زیادی در انتظار انتشار این تریلر هستند، اما در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر تبلیغاتی جدیدی از فیلم Spider-Man 3 منتشر شده است. طبق تصاویری که اخیرا از محصولات مرتبط با فیلم Spider-Man: No Way Home منتشر شده، شاهد حضور مرد عنکبوتی با بازی تام هالند و دکتر استرنج با بازی بندیکت کامبربچ هستیم. این تصاویر ظاهرا ازطریق آمازون فاش شده که در طول آن دکتر استرنج و اسپایدرمن در حال خروج از یک پورتال هستند. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

همچنین در تی‌شرتی به فاش شدن هویت پیتر پارکر با کسانی که به میستریو اعتقاد دارند، هستیم که درواقع به پایان فیلم Spider-Man: Far from Home اشاره دارد. همچنین لباس سیاه و طلایی اسپایدی نیز قابل مشاهده است که ظاهرا دارای قدرت‌هایی جادویی خواهد بود. در هر حال قابل انتظار است که دکتر استرنج به فاش شدن هویت واقعی اسپایدرمن توسط میستریو کمک کند که پیش از این در کمیک نیز شاهد چنین موضوعی پس از حوادث کمیک Civil War بودیم. در حال حاضر اطلاعات رسمی از داستان و اتفاقات فیلم Spider-Man: No Way Home منتشر نشده است.

فیلم Spider-Man: No Way Home برای اکران در تاریخ ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر) برنامه‌ریزی شده است. مانند دو قسمت گذشته، جان واتس وظیفه کارگردانی و کریس مک‌کنا و اریک سامرز وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Spider-Man 3 را بر عهده داشته‌اند. تام هالند، جیمی فاکس، زندیا، بندیکت کامبربچ، آلفرد مولینا، جیکوب باتالون، مریسا تومی، جی. کی. سیمونز و تونی ریوولوری، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: No Way Home حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌‌اند.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده